Huolto/liikenneasemilla työskentelevät! Kysymys!
Kommentit (7)
En maksanut, kun joskus huoltiksella olin töissä, mutta kaikesta muusta maksoin. Usein omistaja silti antoi mun syödä ns aamusämpylän myös ilmaiseksi.
Kysyn siksi kun olen huoltoasemaan verrattavassa paikassa töissä, ja täällä minun pitäisi maksaa kahvista. En ole aiemmin missään maksanut kahvistani paitsi eräässä toimistossa tilistä meni 20€/v kahvimaksua. Nyt kahvini maksaa euron kuppi, melko kallista minusta.
Emme maksa, meillä on hyvin vapaata ruokien suhteen. On kyllä kallista 1e kuppi, sehän maksaa noin 20snt raaka-aineena. Turhaan te mistään vuokrasta tai tiskauksesta maksatte. Onko paikka iso? Ehkä pomo pelkää että kulut karkaavat käsistä jos kaikki joisivat vapaasti? Jos pieni paikka niin silloin varsinkin outoa.
Joskus vuonna yksi ja puoli olin liikenneasemalla, kahvista ja post-mixeistä ei tarvinnut maksaa, ruuasta meni joku vakiohinta per vuoro, mutta sai paistaa itselleen vaikka pihvin jos halusi.
meillä ei tarvitse maksaa kahvista, teestä tai kaakaosta. kaikesta muusta maksetaan ja henkkarialet toki saadaan. kyseessä aika pieni paikka, 24h aukioleva, henkilöstöä 15.
Miksi kysyt?