Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki hankalimmat työkaverit ovat

Vierailija
13.11.2013 |

useimmiten neli-viiskymppisiä, joilla ei ole parisuhdetta eikä lapsia. Sitten tiivistävät elämänsä työhön, oli ala mikä hyvänsä. Useilla myös huomattavaa katkeruutta, kun ei kuitenkaan olla ihan sinut sen asian kanssa ettei sitä omaa perhettä koskaan tullutkaan. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo. rupesin itekin tossa miettimään. kaikki lihavimmat työkaverit on lapsettomia vanhoja piikoja.

Vierailija
2/7 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut samaa. Tosin olen itsekin lapseton ja lähes nelikymppinen. En tiedä miten paljon kohdallani on kyse aikuistumisesta ja miten paljon muusta elämästä, mutta osaan ottaa työasiat hieman rennommin ja en ota niin paljon itseeni. Toisaalta auttaa myös se, että miehen kanssa voi jutella työasioista vapaammin kuin työkavereiden. Työkaverit kun eivät tietenkään uskalla paljastaa jos työ tuntuu rankalta tai ottaa päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Tuskin kuitenkaan lihavimmat. Ne nimittäin sentään pystyy lisääntymään toisin kuin nämä itsensä kuivaksi korpuksi doupanneet fitness-misut.

Vierailija
4/7 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, voi voi. on se kauheeta, ku joku on fit. mä en ole ikinä ollut lihava, aina hoikka ja silti saanut 5 lasta ekalla yrittämällä.

katkeria ovat, sano ...

Vierailija
5/7 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeria sanoi kettu...

Vierailija
6/7 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ei kun happamia.

Vierailija
7/7 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalia ovat myös ne, jotka haluavat vastuullisiin tehtäviin (esim. esimieheksi) ja ovat todella epävarmoja itsestään.