Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin ehkä lapsia, mutten hanki niitä seuraavista syistä

Vierailija
13.11.2013 |

1) Olen ruma, tyhmä ja työtön. Osittain nämä johtuvat ympäristötekijöistä, mutten halua siirtää jälkeläisilleni niitä geenejä, jotka ovat osittain tilanteeni taustalla.

Ei tule muuta mieleen, vaikka minusta tuntui, että mielessä olisi pitkä lista. Herättääkö tämä mitään ajatuksia? Onko muita, joiden lisääntyminen jää tai on jäänyt toteutumatta itsekriittisyyden takia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja menestystä valinnallesi.

Voi olla että mielu muuttuu jos rakastut kunnolla.

Vierailija
2/8 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä jo parisuhteessa ja hyvin rakastunut. Tunnen myös, että minua rakastetaan syvästi, jopa enemmän kuin ansaitsisin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi on komea, viisas ja töissä, ei estettä lasten teolle oikeasti ole. sitäpaitsi kyllä viisaat, kauniit ja rikkaatkin saattavat saada rumia tyhmiä luuserilapsia.

taidat ap olla aika nuori.

Vierailija
4/8 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on minulle rakas ja minusta komea, mutta jos asiaa raa'asti ulkopuolisen silmin ajattelen, en kyllä pidä hänenkään geenejään välttämättä jatkamisen arvoisina. Ainakaan yhdistettynä minun geeneihini. Kyllä minunkin lapsestani voisi tulla ties mikä Ridge Forresterin ulkonäöllä ja Einsteinin aivoilla siunattu miljardööri, mutta mielestäni ei ole oikein vain sokeasti luottaa onneen, kun kyseessä on toisen ihmisen elämä. Todennäköisesti lapseni muistuttaisi ominaisuuksiltaan siinä määrin minua, ettei häneltä voisi odottaa juuri sen enempää kuin minultakaan. Sekin on kiistaton tosiasia, että jos vanhemmat ovat työttömiä, lapsi ei saa kotoa työnteon mallia, ja hänestäkin tulee suuremmalla todennäköisyydellä työtön.

Olen 29-vuotias.

Vierailija
5/8 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen viesti oli siis ap:n.

Vierailija
6/8 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ei ole pakko hankkia ta haluta lapsia. Et hanki jos et halua, mikä siinä nyt on niin kummallista.

Vierailija
7/8 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla aiiiika huono itsetunto :/. Siis ei se sitä tarkota että sun lapsesta tulee "ruma" jos sä muka itse olet sitä. En usko että olet niin "ruma" ettet sä lapsia vois hommata :). Koska olet viimeksi esim kokeillu vaihtaa hiustyyliä, meikkiä , vaatetyyliä jne? Piristää ku kokeilee eri tyylejä :). Ei kukaan täydellinen ole..

Vierailija
8/8 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirissäni on herttainen pariskunta. Ulkonäkö molemmilla Solsidanin Oven tasoa. Ihania ja pidettyjä ihmisiä, sitä haluan korostaa.

Mutta heidän lapset! Huh huh! Ovat todella vanhempiensa näköisiä, mutta juuri kun katseltiin koulukuvia, niin tyrmäävän kauniita.

Lapsissa yhdistyy parhaat puolet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan