Kuinka kauan siskon lapsille tulee ostaa lahjoja?
Miten olette toimineet? Parikymppiset lapset eivät pidä yhtään yhteyttä, siskokin harvemmin. En edes tiedä missä lapset asuvat ja välttämättä, että mitä tekevätkään.
Kuinka pitkään olette ylipäänsä ostaneet sisarusten lapsille synttäri- ja joululahjoja? Itse saan siskolta aina joulukortin ja synttärionnitelun WhatsAppilla
Kommentit (25)
Minkä helekutin takia joku ostaa lahjoja lapsille, joita ei omien sanojensa mukaan edes tunne???
Ei aina ymmärrä kirjoitti:
Minkä helekutin takia joku ostaa lahjoja lapsille, joita ei omien sanojensa mukaan edes tunne???
Jaa-a. Olivat ennen vanhaan läheisiä ja rakkaitakin, hoidin paljon, kun olivat pieniä. Muistojen ja sen entisen läheisen suhteen takia varmaan.
Kun noin kivasti kysyit asiasta.
Ap
Rippikouluikä + valmistuminen, häälahja.
Olen monta vuotta antanut itseasiassa ensin lahjakortteja ja sen jälkeen ihan suoraan käteistä, koska olen ajatellutkin, että en tunne näitä nuoria enää, enkä tiedä mistä oikeasti tykkäävät. Vastauksenne ovat kyllä antaneet tukea sille, että vaikka kyseessä oman siskon lapset, voin huolettaa lopettaa heille lahjojen hankkimisen. Ei tässä muuten mitään, mutta ollut kurja koittaa vuosi toisensa perään pitää yhteyttä, ehdottaa tapaamisia ja muutenkin koittaa olla aktiivinen nuorten suuntaan, kun itse tosiaan edes sitä WhatsApp-viestiä saa takaisin
Ap