Raskaana uimahallissa/kylpylässä?
Oletteko olleet raskaana uimahallissa/kylpylässä? Tuntuiko se teistä oudolta? Huomasitteko, että olisitte saaneet muilta ylimääräisiä katseita?
Itse odotan esikoistamme ja mieleni tekisi kovasta lähteä puolisoni kanssa kylpylään. Hieman kuitenkin "arastuttaa" lähteä raskaana kylpylään, kun kuitenkin päällä olisi vain pelkät uikkarit ja suihkutiloissa tietenkin olisi aivan alasti.
Toisille tämä ei välttämättä tuota mitään ongelmaa, mutta itseäni tämä asia mietityttää. Haluaisin kuulla muiden kokemuksia!
Kommentit (12)
Miten itse olet suhtautunut raskaana oleviin uimahallissa?? Onko se sinusta outoa, että he liikkuvat ihmisten ilmoilla niin vähissä vaatteissa?
Todellisuudessa kovin montaa tuskin kiinnostaa sinun raskaus. Pääasia, että itse olet onnellinen raskaudesta.
No mä olen huomioinut, että joskus on ollut joku raskaana oleva seassa. Eipä siinä mitään.
Olen käynyt kylpylässä raskaana eikä tuntunut oudolta. Kylpylöissä käy niin paljon lihavia kaljamahojensa kanssa jotka herättää kyllä paljon enemmän kuin luonnollista raskausvatsaa.
Mä jään tuijottamaan joskus isoja raskauvatsoja. Ei ne sinänsä aiheuta mitään negatiivisia tunteita,ne vaan kiinnostaa ja kun keho on niin hassun näköinen,voi olla pieni nainen ja valtava pallomaha :P
Raskaana ollessa on ainoat kerrat, kun olen ollut kylpylässä. Koska raskaana suhtaudun armollisemmin lihavaan takapuoleeni ja paksuihin reisiini.
Uiminen on ihanaa raskaana ollessa! Vedessä ei sitä painonlisäystä tunne eikä mulla supistellutkaan yhtään uidessa, toisin kuin lävellessä. Vielä ihan viimeisilläni kävin uimassa ja kauhoin lujempaa kuin monet muut perusuimarit. Altaasta nouseminen on kamalin kohta - yhtäkkiä oma paino tuntuu kamalan raskaalta :D
Mutta ei siellä kukaan mitään katso, pikkulapset tuijotti vaan joskus, mutta mä olin niin ylpeä mahastani että ei haitannut!
kyllä, harrastan uintia ja vielä useammin oon käyny uimassa raskaana ollessa kun se on kasvavan mahan kanssa kaikkein parhaimmalta tuntuva liikuntalaji.
ja varsinkin loppuraskaudessa kylpyläreissut on ollu ihan parasta rentoutumista kun ei paljon muuta jaksa tehä.
Ap, käytkö uimassa/kylpylöissä yleensäkään? Jos käyt, niin tuskin pohdit tätä kysymystä...
Olen käynyt raskaana ollessani ja niin on moni muukin, se on ihan normaalia ja tervettä ajanvietettä.
Raskausmasut on törkeen namuja :-)
m37
Just olin, rv 31:) Kukaan ei katsonut ainakaan pidempään. Ja tosiaan, on ihanan kevyttä uida verrattuna muuhun liikuntaan.
Vastaus: olen. Ei tunnu. En ole huomannut, koska en itsekään tapaa kyttäillä toisten ruhoja.