Joudun kardiologille ja mua pelottaa
Sydämmessä on lisälyöntisyyttä, joten kardiologille aika . Toivottavasti ei oo kamalaa .
Kommentit (13)
Ei tuo taida harvinaista olla. Ole iloinen, että pääset tutkimuksiin.
Ei siellä mitään hirveää tapahdu. Itse käynyt saman läpi.
Vierailija kirjoitti:
Se pelottaa mitä sieltä löytyy, koska suvussa on paljon sydänsairauksia
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap -
No, eikös se ole hyvä, että asia tulee hoitoon?
Kaikilla on lisälyöntejä. Jos ne tulevat yksittäin eivätkä esiinny rasituksessa, niin tn. ovat hyvälaatuisia.
Ei vakavaa, kun et ole saanut määräystä suorilta päivystykseen...ole huoleti
Sivuääniä ja muita häikkiä etsitty jo 40v ajan. Enemmän olisin hulissani jos sydän ei ääntelisi.
nykypäivänä miltei kaikki sydänongelmat ovat hoidettavissa. Ja aina sivuääni ei tarkoita yhtään mitään sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap -
Minulla on peritty, krooninen sydänsairaus ja olen käynyt monet kerrat kardiologilla. Tutkimus tapahtuu todennäköisesti ultraäänellä, joka on täysin kivuton. Ja jos jotain löytyy, niin sehän tarkoittaa että saat asianmukaisen hoidon ja lääkityksen. Parempi niin kuin että sairastaisit tietämättäsi.
Kardiologit ovat muuten yleensä kivoja ja osaavat asiansa, toisin kuin terveyskeskuslääkärit.
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä, sehän vaan tekee ultraäänitutkimuksen ja miettii jatkotoimenpiteitä (rasituskoe tms) eniten pelkäisin lääkärinlaskua, joka yksityisellä on 300-400 euroa.
Ei ihan noin kallista ole
Kannattaa lohduttautua sillä että suht pian kuitenkin kaikki potkaistaan tyhjää.
Höpsistä, sehän vaan tekee ultraäänitutkimuksen ja miettii jatkotoimenpiteitä (rasituskoe tms) eniten pelkäisin lääkärinlaskua, joka yksityisellä on 300-400 euroa.