Mitä erikoista teidän talossanne on, sellaista mitä muilla ei ole
tai ainakin hyvin, hyvin harvalla? Asukkaita ei lasketa ;)
Kommentit (166)
Meillä on sotkuista aika usein. Sotkuisempaa kuin muilla tuttavillamme jos ei lasketa mukaan miehen poikamieskavereita.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 14:25"]
Meillä on sotkuista aika usein. Sotkuisempaa kuin muilla tuttavillamme jos ei lasketa mukaan miehen poikamieskavereita.
[/quote]
ette ole uniikkeja... meilläkin on sotkuista...
Jokaisessa huoneessa keitiötä lukuunottamatta toimiva kaakeliuuni jostain 1920-luvulta.
Meillä on jokaisella perheenjäsenellä (äiti, isä ja 3 lasta) omat makuuhuoneet. En tiedä, onko erikoista, mutta itse en tunne ketään toista samanlaista.
Tähtitorni. Talon rakennuttaja ja ensimmäinen asukas oli intohimoinen tähtiharrastaja. Miehenikin nyt yrittelee, ja itsekin katselen mielelläni kaukaisia taivaita. Hiukan kyllä hirvitti, kun mies osti kaukoputken. Ei se putki vaan se hinta.
Graniittitasot keittiössä ja kylpyhuoneessa. Ikkunat lattiasta kattoon. Ranskalaiset ovet makuuhuoneeseen. Kaksi vessaa kaksiossa :)
Jääpalakone ja ilmastointi. (Ei siis mikään yksittäinen ilmalämpöpumppu.)
Öö. Ei varmaan mitään :D Eikun, kaksi sisäänkäyntiä kerrostaloasunnossa! Yhdistettty kahdesta pienestä asunnosta. Ei tällä leijumaan pääse :D
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 14:32"]
Meillä on jokaisella perheenjäsenellä (äiti, isä ja 3 lasta) omat makuuhuoneet. En tiedä, onko erikoista, mutta itse en tunne ketään toista samanlaista.
[/quote]
Meillä sama juttu. Lisäksi on 3 työhuonetta eli isän, äidin ja kuopuksen.
Keittiön puuliesi kuumentaa lämmitys- ja käyttöveden
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 14:36"]
Jääpalakone ja ilmastointi. (Ei siis mikään yksittäinen ilmalämpöpumppu.)
[/quote]
No Suomessa pitää kaikissa taloissa olla ilmastointi! Joko painovoimainen tai koneellinen (ilmalämpöpumppu ei tarkoita ilmastointia:D)
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 14:32"]
[/quote]
Meillä sama juttu. Lisäksi on 3 työhuonetta eli isän, äidin ja kuopuksen.
[/quote]
Hei samis! Monella on niin iso asunto, että huoneita piisaa, mutta useimmiten vanhemmat nukkuvat samassa huoneessa. Tai ehkä näistä ei sitten vaan puhuta.
Meidän talossa on edellinen asukas tehnyt ihme virityksiä, takan kyljestä tulee jotain johtoja, vesassa on parikin outoa reikää toisesta tulee jotain johtoja...
Mulla on kellarissa laboratorio, jossa kehittelen tulevaa herrarotua hallitsemaan koko maailmaa.
Kotiteatteri, uima-allas (tosin pihalla), vanhemmilla ensuite makkari jossa pukeutumishuone ohessa. 2. viinikaappi autotallissa, ai joo - ko autotalli on normeja leveämpi:) Graniittitasot keittiössä, kahvimyllyt 100v ja 1kk vanhat versiot. Oma mustikka- ja sienimetsä vaikka ns sivistyksen pariin alle 1 km, peurat parveilee pihalla joka päivä.
En tiedä?? Mun mielestä noi on ihan tavallisia juttuja...
naapurilla on harvinainen koristetakka,
meillä madonnakuvatalulja ainakin 5- ei kovin tavallista nykyään