Vaimo ei suostunut kesällä lomareissuille ja nyt syyttää minua, kun ei käyty missään
Viimeisetkin kesälomalaiset palaavat töihin ja kovasti keskustellaan, mitä koronakesänä tehtiin ja missä matkattiin rajoitetusti. Me ei käyty missään, kun vaimo ei suostunut. Alkoi heti sättimään, että haluan väksin sairastuttaa perheen kotonaan ja istuttaa häntä ja lapsia kauniit kesäpäivät autossa. En sitten enää ehdottanut mitään vaan olimme kotona. Lapset kyllä ilmaisivat, että kiva olisi jonnekin mennä, mutta ei vaimo halunnut.
Nyt kun hänenkin työpaikallaan on vaihdettu lomakuulumisia ja työkaverinsa ovat matkanneet ympäri Suomea Lappia myöten , ja jotkut käyteet Virossa saakka, on alkanut minut syyllistämiseni, kun ei käyty missään. Sitä käkätystä ja välillä mykkäkouluakin saan nyt kestää. Jopa kuulin tällaistakin työkaverinsa sanoneen, että on sääli tällainen mies, joka ei halua mennä mihinkään vaan parempi laittaa mies vaihtoon.
Kommentit (32)
Aika outoa, jos hän kerran ei itse halunnut mennä. Mun mies on salassa tehnyt sillä lailla ärsyttävästi, että jos hän ei ole jaksanut lähteä kavereiden kanssa kaljalle, hän on käyttänyt tekosyynä sitä, että minä olisin muka kieltänyt. Kaverit sitten saaneet minusta pirttihirmukäsityksen. Asia selvisi yhdessä illanvietossa, kun yksi näistä kavereista yritti ylipuhua minut päästämään mies useammin baanalle. Otti todella päähän tuollainen mustamaalaus!
Kai sinä olet muistuttanut vaimoasi, että hän ei mihinkään kesällä halunnut lähteä. Olisiko vaimolla nyt peiliin katsomisen paikka? Vai olisiko sinun pitänyt pakottaa vaimo kesäloma matkalle? Toki olisithan sinä ja lapset voinut lähteä matkalle ja jättää se vaimo sinne kotiin mätänemään. Sanohan kuule vaimollesi, että
sääli kun on tuollainen vaimo, joka ei halua mihinkään lähteä, parempi laittaa vaimo vaihtoon.
Korona on miehen vika. Kieltämättä aika kohtuutonta.
Eikös tällainen ole arkipäivää perheissä? Tässä on yksi syy miksi naisia on vähemmän päättäjinä.
Meillä sama juttu, mutta kiukutteleva pirtti-korona-hirmu oli mun mies. Nyt on kesä mennyt mököttäessä ja avioero tulossa. Kiitos korona 💩💩💩💩💩
Mun ex oli samanlainen. Kun kysyin ennen lomia, että matkustetaanko jonnekin ja varataanko joku reissu, niin ei hän osaa sanoa mitään mihinkään. Sitten ilmoitti kesällä, että hänellä alkaa viikon päästä loma, minne lähdetään reissuun. Totesin, että en voinut varata mitään kun en saanut häneltä tietoa sopivasta ajankohdasta, en hänen osuuttaan matkalippurahasta enkä edes tietoa, haluaako matkustaa.
Liput oli tuossa vaiheessa niin kalliita ja autollakin pääsi Ruotsiin vaan enää aamulaivalla, että ehdottamani vaihtoehdot ei hänelle siinä kohtaa enää kelvanneet.
Sain kuukausia kuulla siitä, miten typerä ja inhottava olin, kun en järjestänyt meille matkaa. Ja maksanut sitä.
Pyydät tietysti anteeksi ja annat suklaata, kukkia ja munaa, näin se homma pelittää
Toisessa ketjussa miehen oikuttelu selitettiin sillä, että kuvioissa on toinen nainen ja mies haluaa erota.
Vierailija kirjoitti:
Pyydät tietysti anteeksi ja annat suklaata, kukkia ja munaa, näin se homma pelittää
Huutista! Menet sihteerikölle ja nautit hyvästä seksistä. Anna akan kärvistellä ja kiukutella.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on salassa tehnyt sillä lailla ärsyttävästi, että jos hän ei ole jaksanut lähteä kavereiden kanssa kaljalle, hän on käyttänyt tekosyynä sitä, että minä olisin muka kieltänyt. Kaverit sitten saaneet minusta pirttihirmukäsityksen.
Mun mies taas väitti tutulleen että minä olen kieltänyt ettei hän saa kokeilla tuon tutun moottoripyörää, kun kuulemma pelkäisin liikaa. Oikeasti mies ei ole koskaan ajanut edes mopoa, eikä siis itse uskalla moottoripyörääkään ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista! Menet sihteerikölle ja nautit hyvästä seksistä. Anna akan kärvistellä ja kiukutella.
Hyvä sihteerikkö tosiaan saa unohtamaan aika hyvin tällaisen. Voi pojat kun saataisiin Saksan mallin saunat meille, niin vaimojen huolista katoaisi puolet.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tällainen ole arkipäivää perheissä? Tässä on yksi syy miksi naisia on vähemmän päättäjinä.
Voi luoja. Ei tämä ole mikään sukupuolikysymys. Mikä ihme naisvihafiksaatio sulla on? Oliko äitisi julma sadisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on salassa tehnyt sillä lailla ärsyttävästi, että jos hän ei ole jaksanut lähteä kavereiden kanssa kaljalle, hän on käyttänyt tekosyynä sitä, että minä olisin muka kieltänyt. Kaverit sitten saaneet minusta pirttihirmukäsityksen.
Mun mies taas väitti tutulleen että minä olen kieltänyt ettei hän saa kokeilla tuon tutun moottoripyörää, kun kuulemma pelkäisin liikaa. Oikeasti mies ei ole koskaan ajanut edes mopoa, eikä siis itse uskalla moottoripyörääkään ajaa.
Noloa
Sanot vaan, että meiltä ei lähdetä lomalle kuin jalat edellä. Loppuu se marmatus siitä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi edelleen vihjaillaan, että sihteeriköiltä saisi seksiä? Mä en antaisi läskille luuseripomolleni, vaikka se olisi universumin viimeinen mies, mielummin alkaisin vaikka lepakoksi.
t. sihteeri
Sillä nyt on vain paha olo syytä tai toisesta. Tämä on nyt vian keppihevonen syyttää sinua, kun on noin läpinäkyvästi huono syy. Kerro että jos mökötys jatkuu, viet hänet hiekkakuopalle. ;)