Vaimo ei suostunut kesällä lomareissuille ja nyt syyttää minua, kun ei käyty missään
Viimeisetkin kesälomalaiset palaavat töihin ja kovasti keskustellaan, mitä koronakesänä tehtiin ja missä matkattiin rajoitetusti. Me ei käyty missään, kun vaimo ei suostunut. Alkoi heti sättimään, että haluan väksin sairastuttaa perheen kotonaan ja istuttaa häntä ja lapsia kauniit kesäpäivät autossa. En sitten enää ehdottanut mitään vaan olimme kotona. Lapset kyllä ilmaisivat, että kiva olisi jonnekin mennä, mutta ei vaimo halunnut.
Nyt kun hänenkin työpaikallaan on vaihdettu lomakuulumisia ja työkaverinsa ovat matkanneet ympäri Suomea Lappia myöten , ja jotkut käyteet Virossa saakka, on alkanut minut syyllistämiseni, kun ei käyty missään. Sitä käkätystä ja välillä mykkäkouluakin saan nyt kestää. Jopa kuulin tällaistakin työkaverinsa sanoneen, että on sääli tällainen mies, joka ei halua mennä mihinkään vaan parempi laittaa mies vaihtoon.
Kommentit (32)
Et olis vetänyt kaljaa koko lomaa niin ei valittaisi
Mun mies on tuollainen. Olettaa että minä suunnittelen ja varailen kaikki reissut. Sitten ihan monttu auki ja nyrpeänä, jos ei olekaan mitään tiedossa.
Äänestäkää perussuomalaisia niin ei näitäkään ongelmia olisi
Vaatii hyvää itsetuntemusta ja itsetuntoa sanoa, että syy on minussa. Jokainen itse luo elämänsä, on sitten sinkku tai parisuhteessa. Mieheni kerran sanoi, että hän ei halua lähteä ulkomaan matkalle, johon halusin. Lähdin ystäväni kanssa ja oli todella hyvä reissu.
Vierailija kirjoitti:
Persut määrää pakkolomia 😅
Vierailija kirjoitti:
Odota vielä muutama vuosi, niin sullekin tulee sen verran ikää, että pääset äänestämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydät tietysti anteeksi ja annat suklaata, kukkia ja munaa, näin se homma pelittää
Huutista! Menet sihteerikölle ja nautit hyvästä seksistä. Anna akan kärvistellä ja kiukutella.
Miksi edelleen vihjaillaan, että sihteeriköiltä saisi seksiä? Mä en antaisi läskille luuseripomolleni, vaikka se olisi universumin viimeinen mies, mielummin alkaisin vaikka lepakoksi.
t. sihteeri
Antaa äijien haaveilla ja tumputtaa, eihän tuossa muusta ole kyse. Eivät saa kotona eivät muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydät tietysti anteeksi ja annat suklaata, kukkia ja munaa, näin se homma pelittää
Huutista! Menet sihteerikölle ja nautit hyvästä seksistä. Anna akan kärvistellä ja kiukutella.
Miksi edelleen vihjaillaan, että sihteeriköiltä saisi seksiä? Mä en antaisi läskille luuseripomolleni, vaikka se olisi universumin viimeinen mies, mielummin alkaisin vaikka lepakoksi.
t. sihteeri
Onko pikkurouva nyt vähän yksinkertainen? On sihteereitä ja "sihteereitä". Toiset on niitä parempia. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. sihteeri
Onko pikkurouva nyt vähän yksinkertainen? On sihteereitä ja "sihteereitä". Toiset on niitä parempia. ;)
Palataanko asiaan sitten, kun sinä olet päässyt eroon poikuudestasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. sihteeri
Katsoppa vaikka sihteeriopiston sivut, niin näet miksi näin oletetaan.
Ai muillakin on tuollaisia jahkailija vaimoja. Myötätuntoni kaikille.