Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paypaliin tullut rahaa, haluaisin sen pankkitililleni

Vierailija
13.11.2013 |

Osaisko kukaan auttaa, miten tuon Paypalin kanssa toimitaan. Teen töitä parille ulkomaiselle nettiyritykselle, jotka tilittävät maksut Paypalin kautta. Haluaisin saada tulleet rahat omalle suomalaiselle pankkitililleni. Laitoin jo tilitietoni Paypaliin viikko sitten ja luulin, että kaikki on ok, mutta rahat ei silti näytä siirtyvän. Onko tonne pakko laittaa luottokortin numero vai mistähän mättää? En oikein tajua, miksi luottokortin numero olisi pakollinen, kun en halua ostaa mitään netin kautta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tietäisi, onko pakko laittaa luottokortin numero?

Vierailija
2/6 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä tiedä, koska olen käyttänyt paypalia pelkästään maksamiseen. Eikö niiden sivuilta löydy tietoa asiasta? Kyllähän paypal systeemi tietää luottokorttisi numeron. Ideanahan on se että toiselle osapuolelle ei tarvi antaa luottokortin tietoja, koska paypal hoitaa maskuliikenteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan nyt vaan vielä ootella, että tuleeko maksu tilille. En ole laittanut sinne luottokortin numeroa, koska en tosiaan aatellu maksaa itse mitään.

Vierailija
4/6 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri sama ongelma. Myin tavaroita ebayssä ja rahat eivät ole vielä tilillä (2 päivää). Luulen, että siinä on jokin aika, jonka jälkeen ne siirtyy tilille (?).

Vierailija
5/6 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkään voi joutua odottamaan

Vierailija
6/6 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos. Oottelen nyt vaan rauhassa, sinänsä ei kauhea kiire ole rahoja saada. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi