Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä on nykyään iha eri meno kuin 3,4 tai 5 vuotta sitten

Vierailija
18.09.2020 |

Todella surullista. Mutta tänään on viisivuotinen vuosipäivä siitä kun tulin ensikertaa kirjoittamaan AV:lle. Silloin viisi vuotta sitten ihmiset olivat täällä paljon ystävällisempiä ja eri aiheista kuten elokuvista, tv-sarjoista, kirjoista ja sisustuksesta sai puhua ilman se ns uu ria.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tulin palstalle jo 8v. sitten 😬😲😮😧

Vierailija
2/77 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on mitään tekemistä sen kanssa että 5 vuotta sitten avautui helvetin portit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milleniaalit ovat pesiytyneet tänne ja jos olet eri mieltä parikymppisen kaikentietäjän kanssa alkaa boomerin huutaminen.

Vierailija
4/77 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä huomaa mitään eroa. Kirjoitin 5 vuotta sitten aloituksen äitiini liittyen ja minua alkoivat heti jotkin palstalaiset kiusata siinä ketjussa. Solvata ja olla halveksivia. Olen siitä lähtien antanut niille p a s k a päille takaisin.

Vierailija
5/77 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milleniaalit ovat pesiytyneet tänne ja jos olet eri mieltä parikymppisen kaikentietäjän kanssa alkaa boomerin huutaminen.

Eikös milleniaanit ole useimmat jo kolmekymppisiä?

Vierailija
6/77 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olin kirjoittamassa, nykyajan nuoret ovat todella tiukkapipoisia, eivät kestä kritiikkiä tai erilaisia mielipiteitä. En olisi uskonut.

Vierailija
7/77 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorimmat istuu vielä esikoulussa.

Vierailija
8/77 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan tänne ovat todellisuudessa pesiytyneet boomerit. Tällaiset keskustelupalstat ovat kuoleva perinne ja nuoremmat ja elämäniloisemmat keskustelevat muilla alustoilla. Katkerat pitkäaikaistyöttömät täällä päästelevät aivopierujaan lähinnä.

Vierailija
9/77 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olin kirjoittamassa, nykyajan nuoret ovat todella tiukkapipoisia, eivät kestä kritiikkiä tai erilaisia mielipiteitä. En olisi uskonut.

Täällä on erittäin vähän nuoria, poislukien pari miestä. Sen tunnistaa monistakin yksityiskohdista. Ne palsta-aktiivit ovat jo kypsempiä ja osin yli viisikymppisiä.

Vierailija
10/77 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,4 vuotta sitten, eli joskus toukokuussa 2017?

Vierailija
11/77 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä muuttui jo kymmenen vuotta sitten kun miehet ryntäsivät palstalle tissikuvien perässä. Sitä ennen oli lähinnä kotiäitien palsta.

Vierailija
12/77 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan lopullinen syöksy tapahtui silloin, kun kävi ilmi, että Vauva-lehti lopetetaan ja osin myös jo keväällä koronakaranteenien alkaessa. Niistä järkevämmistä valtaosa kaikkosi muualle täältä.

Vierailija
13/77 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut täällä vuodesta 2003. Tällä nykyisellä vihapalstalla ei kyllä ole mitään tekemistä sen vanhan kanssa.

Vierailija
14/77 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaforumin kaulinosasto päivystää enää täällä.

Vierailija
15/77 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan tänne ovat todellisuudessa pesiytyneet boomerit. Tällaiset keskustelupalstat ovat kuoleva perinne ja nuoremmat ja elämäniloisemmat keskustelevat muilla alustoilla. Katkerat pitkäaikaistyöttömät täällä päästelevät aivopierujaan lähinnä.

Höpöhöpö, olen palstaillut jo kun sinä olet ollut vaipoissa, turha päteä ”tiedoillaan”.

Vierailija
16/77 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut täällä vuodesta 2003. Tällä nykyisellä vihapalstalla ei kyllä ole mitään tekemistä sen vanhan kanssa.

Oli kieltämättä järkyttävää huomata, kun joku kirjoittu elämästään rehellisen aloituksen samaan tapaan kuin tänne ennen kirjoitettiin. Ne katkerimmat palsta-aktiivit vastasivat todella ilkeästi aloittajalle ja luulivat provoksi, vaikka he itse trollaavat ja kiusaavat lähinnä.

Vierailija
17/77 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin 2002. Tämä on ihan eri palsta. Silloin keskusteltiin esim otsikoilla rv20+3, tai imetyksestä tai kiinteiden aloituksesta, tai kyseltiin reseptejä. Nyt on vaikea edes löytää järjellistä keskustelua, vähän on avohoitomeininki.

Vierailija
18/77 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinun syysi olla täällä on mikä?

Vierailija
19/77 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja 4-kymppisiä.

Vierailija
20/77 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ovat pilanneet palstan. Ja siitä on kyllä enemmän aikaa kuin 5 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi