Psykologini on lähes aina myöhässä tapaamisista
Olen käynyt psykologilla muutaman kerran, ja hän on useasti ollut myöhässä. Eipä tämä muuten niin haittaisi, mutta vastaanottokäynti kestää tällöin vain n. puoli tuntia, mikä ei mielestäni ole ollenkaan riittävä aika. Viime kerralla alkoi jo ärsyttää, kun psykologi oli taas myöhässä, eikä sitten huvittanut hänelle juuri jutustellakaan. En ole edes varma, kauanko vastaanoton kuuluisi kestää? 45 minuuttia ilmeisesti? Onko ideoita miten menettelisin tässä asiassa?
Kommentit (12)
Eikös ne puolituntisia yleensä ole? Kysy ihmeessä mikä teille on sovittu ajaksi?
45 minuuttia on tavallisin aika, ellei muuta ole sovittu. Kannattaa ottaa puheeksi asia.
"Olen käynyt psykologilla muutaman kerran, ja hän on useasti ollut myöhässä"
muutaman kerran ..useasti...
Mitä se psykologi vastasi kun sanoit sille, että tuo harmittaa?
Ei kai käydä samassa paikassa Tikkurilassa?!
Ilman muuta noudatettava aikataulua, joka on 45 minuuttia.Jos session hinta liikkuu 70 euron kieppeillä ja kelakorvauksen jälkeenkin jää lähemmäs 40 euroa, niin kyllä hyvät rahat saa. valita aluehallintovirastoon. Ei noudata etiikkaa ja moraalia eikä arvosta asiakasta, jos ilkeää tulla myöhässä. minä valitan yksityiselläkin lekurilla, jos ilkeävät olla myöhässä vaikka ovat tekemässä siellä itselleen isoa tiliä.
Ilman muuta noudatettava aikataulua, joka on 45 minuuttia.Jos session hinta liikkuu 70 euron kieppeillä ja kelakorvauksen jälkeenkin jää lähemmäs 40 euroa, niin kyllä hyvät rahat saa. valita aluehallintovirastoon. Ei noudata etiikkaa ja moraalia eikä arvosta asiakasta, jos ilkeää tulla myöhässä. minä valitan yksityiselläkin lekurilla, jos ilkeävät olla myöhässä vaikka ovat tekemässä siellä itselleen isoa tiliä.
terapeuttien ja psykologien toiminnassa voi olla puutteita. naurettavaa, että asiakas joutuu neuvomaan oikeita toimintatapoja. jos valitat, on psykologilla kyllä selitykset valmiina.
vaihda terapeuttia, ei ole asiallista käytöstä tuollainen.
Ja mun psykologi haisi viime kerralla vanhalle viinalle (iltapäivällä). Eihän siinä muuten mitään, mutta kun istunnossa käsiteltiin mun vanhempien alkoholismia ja siihen liittyviä lapsuuden traumoja niin mua alkoi jotenkin ärsyttää.
No jos vaikka sanoisit sille psykologille että sinusta myöhästely ei ole kohtuullista kun istunnot ovat noin lyhyitä.
Miksei se venytä istuntoa loppupäästä jos itse myöhästyy?