Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset pitäkää puolenne sossun ja työkkärin kanssa!

Vierailija
18.09.2020 |

Minua alettiin väsäämään vammaisten terveystarkastuksiin ja kuntouttavaan vaikka toimintakykyni on kiitettävä. En ole sairas tai holhouksen tarpeessa joten jätän mielelläni ne muutamat hilut hakematta kun tälläinen on kohtelu. Heidän mukaan en hahmota omaa tilannettani vaikka olen erittäin hyvin asioistani perillä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa et todella hahmota tilannettasi! Jos työkkäri ja sossu, molemmat, ovat erimieltä kanssasi, niin voivat olla oikeassakin.

Me ollaan huonoja arvioimaan omaa tilannettamme.

Vierailija
2/5 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin laittaa vaikka tonnin pantiks tähän keskusteluun että hahmottamiskyvyssäni EI ole ongelmaa. Ja olen saanut lääkäriltä viimeksi terveen paperit. Nämä laitosihmiset ja virkailijat haluaa vain painaa alas ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa et todella hahmota tilannettasi! Jos työkkäri ja sossu, molemmat, ovat erimieltä kanssasi, niin voivat olla oikeassakin.

Me ollaan huonoja arvioimaan omaa tilannettamme.

Voi olla myös niin, että joku virkailija ei puolen tunnin keskustelun perusteella ole parempi tietäjä kuin asiakas itse.

Vierailija
4/5 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua kiinnosta oma elämä ja laitoin tänään 8 työhakemusta sekä kurssihakemuksia menemään. Maksan laskut, liikun, pidän huolta hygieniasta. En ole joutunut ulosottoon vaikka välillä tiukille menee. En tajua miksi pitää painaa väkisin alas saako kunta jotain rahaa kun asiakkaat työnnetään orjatyöhön?!

Vierailija
5/5 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastoja pitää jotenkin kaunistella kun ei ole työpaikkoja.