rv19 kova kipu alaselässä
Tiedän kyllä että raskauteen liittyy monesti selkäkipua, neuvolassakin kehoittivat hankkimaan tukivyön ja jumppaamaan muttakun pahenee vaan päivä päivältä. Kipu on vihlovaa ja repivää, eteenpäin en voi kumartua juuri ollenkaan. Rauhoitelkaa mua nyt että ei tässä mitään hätää.
Kommentit (14)
Eikö kukaan? No helvetti, menen sit sänkyyn ruotimaan asiaa. Hyvää yötä av
Supistuksia. Eikä vaikuta harkkasuppareilta, vaan ihan oikeilta. Sinuna kattosin kellosta välejä, miten usein tapahtuu ja koittaisin rentoutua. Huomenna sitten soitto neuvolaan ja mieluummin tarkistuttamaan onko kypsytellyt jo paikkoja.
Jos eka raskaus niin ei saisi vielä näin ajoissa availla paikkoja, toisessa jne saa olla jonkin verran aukikin.
Itsellä alkoi esikoisen kanssa noilla viikoilla ja vuodelepoon määräsivät.
Siis häh, selässäkö ne supistukset tuntuu? Hmm, no taidan mä sit aamulla soittaa neuvolaan, ei kai se vauva yön aikana synny..
Kyllä alaselässä. Ja alavatsa pingottuu toisilla ja toisilla sitten on kivut joka paikassa jne. Mutta alaselän kipuilua ja juilimista on paljon luvassa. Niihin ei tukivyö auta.
mä olen samoilla viikoilla ja issias vaivaa...onko sulla siis missä kohdassa tarkalleen se kipu? uskon että supistuksen kyllä tunnistaisit :)
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 00:02"]
pälli
[/quote]
No varmasti olenkin joo, mutta tässä nyt kun olen ensimmäistä kertaa raskaana niin mistähän helvetistä mä tietäisin miltä ne supistukset tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 00:05"]
mä olen samoilla viikoilla ja issias vaivaa...onko sulla siis missä kohdassa tarkalleen se kipu? uskon että supistuksen kyllä tunnistaisit :)
[/quote]
alaselässä, en oikein osaa tarkemmin paikantaa kun se on sellaista vihlovaa niin tuntuu laajalla alueella. Mulla oli joskus tosi kovat kuukautiskivut ja tää muistuttaa sitä jonkun verran.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 00:07"]
pälli
[/quote]
No varmasti olenkin joo, mutta tässä nyt kun olen ensimmäistä kertaa raskaana niin mistähän helvetistä mä tietäisin miltä ne supistukset tuntuu.
[/quote]
Ootko 19-v, kun käytät tuollasta kieltä?
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 00:15"]
pälli
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Liittyykö ikäni tähän jotenkin? Seuraavaksi varmaan tiedustelet koulutustaustaani tai jotain muuta yhtä olennaista.
Ja takaisin aiheeseen. Jos nämä siis olisi supistuksia ja niitä kouraisuja selässä tuntuisi esim. neljän minuutin välein niin onko siitä jotain haittaa tai täytyykö mun nyt tehdä asialle jotain? Mennä nukkumaan ja soittaa aamulla neuvolaan?
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 00:20"]
pälli
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Liittyykö ikäni tähän jotenkin? Seuraavaksi varmaan tiedustelet koulutustaustaani tai jotain muuta yhtä olennaista.
[/quote]
Vaikutat epäkypsältä? Miten kasvattaisit lapsen?
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 00:34"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 00:20"]
pälli
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Vaikutat epäkypsältä? Miten kasvattaisit lapsen?
[/quote]
Hyvin.
Niin ja siis välillä, esim. tässä kun nyt istun niin kipu on sellaista kouristelevaa.
-ap