Mitä tuuli vei teiltä?
Meillä omput karisi maahan ja varaston katolta lähti muutama kattotiili.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Pakastimen sisällön näillä näkymin. Sähkökatko kestää..ja kestää..ja kestää..
Sähköyhtiö korvaa hyvin, meillä oli kerran reilu 2 vuorokautta sähköt pois ja 400€ luokkaa sai korvauksia, hyvä mieli jäi.
Tummaihoisen orjan jota kutsuin Joreksi
Näyttää tuoneen pihaan Sarviksen uuden valkoisen ämpärin. Siistimpi kuin mikään mun ämpäreistä. Tulee ehdottomasti käyttöön.
PIhakalusteiden pehmusteet. Tosin metrin päähän siitä, missä ne olivat alun perin. Ja yksi aitaelementti irtosi kiinnityksistään ja kaatui. Sähköt meni noin puoleksi tunniksi. Ja tämä siis jo keskiviikkoiltana.
Minä jäin voitolle, tuuli ei vienyt mitään, mutta toi parvekkeelle linnunpesän. Tyhjän valitettavasti, olisi ollut kiva saada myös lintu.
Sähköt palasivat yöllä. Viikonloppuna täytyy käydä mökillä tarkistamassa vene ym. Saunalle jäi lapsen puhallettava krokotiili. Saa nähdä onko se uinut vastarannalle. Tai hypännyt jonkin puun latvaan.
Kasvihuoneesta vähän repeytyi muoveja. Ne koristivat kuusiaitaa.
Leila Koo kirjoitti:
Näyttää tuoneen pihaan Sarviksen uuden valkoisen ämpärin. Siistimpi kuin mikään mun ämpäreistä. Tulee ehdottomasti käyttöön.
Ei tarvinnut lähteä ämpäriä jonottamaan. Onnea!
Terveyden. Olkapää lähti sijoiltaan ja joudun nyt leikkaukseen :(
Tuuli toi naapurin roskat meille!
Siivosin avaamalla ikkunat läpivedoksi. Pölyt lähti.
Pihan reunsta repesi vanha raita rungostaan ja joutuu nyt polttopuiksi. Oli mummin lempipuu ja sitä on säilytety hänen muistokseen.
Tuuli vei jääpalatkin pakastimesta lähtiessään. Ä m m ä.