Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES KYSYY

Vierailija
12.11.2013 |

Mikä on mielestäsi kiihottava miehen deodorantti? Mistä pidät ja mikä saa ihan kiihottumaan?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sano yhtä hyvää, mutta tuoksua tärkeämpää on se ettei sitä laita liikaa, eikä montaa erilaista.

Vierailija
42/43 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAINEN VASTAA:

Ei mikään, tykkään eniten miehen omasta tuoksusta.
Mikään haju ei yksistään kiihota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää Axea, en ole koskaan voinut. Pahin kaikista oli juuri mainittu Africa. Hyi olkoon, se esanssinen kaupallinen makea lemu ...

En ole koskaan huomannut että joku deodorantti tuoksuisi hyvältä. Se kiinnittää sen sijaan heti mun huomion jos miehellä on hyvä hajuvesi. Vasta muutama päivä sitten kaupassa oli mun jälkeen kassalla niin hyväntuoksuinen mies, että meinasin jo kysyä mitä hajuvettä hän käyttää kun tuoksuu niin hyvältä, mutta sitten mies alkoi puhua  kaverilleen venäjää, enkä minä osaa venäjää :( Olisko ollut Bossia, Bossilla on jotain tuon tyyppisiä. Piti kuitenkin jäädä hidastelemaan kassalle ja nauttimaan tuoksusta. Yhdellä kurssilla taas oli vanhempi (~45) komea miesopettaja, joka käytti jotain tosi metsäistä, puuaromista ja alkukantaista, ja kyllä tätä tyttöstä panetti kuin pientä eläintä kun mies seisoi hetken riittävän lähellä.

Eli, "hyvä hajuvesi" on jotain huolella ja ajatuksella valittua, joka sopii käyttäjälleen. Mieti millaisen haluat, kysy myyjältä neuvoja ja kokeile montaa vaihtoehtoa (mutta vain muutamaa kerralla, koska nenä turtuu 3-5 tuoksun jälkeen!). Rakastan hyväntuoksuisia miehiä <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän