Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raiskauksen provosointi?

Vierailija
12.11.2013 |

Tapahtumasta on muutama vuosi aikaa, mutta se on hiljalleen palannut mieleeni. Mä haluaisin kysyä, mitä te ajattelette tästä.

Olin silloin viisitoista ja hyvin sinisilmäinen sekä tyhmä. No menimme erään ystäväni kanssa ryyppäämään kaupungille. Tämä ystäväni oli vähän minua vanhempi. Ilta meni pikaisesti hauskanpidon merkeissä ja ystävän poikaystävä lyöttäytyi seuraamme. Hän ehdotti yöpymistä hänen ystävän luonaan. No sinisilmäisenä tyttönä suostuin. Uskoakseni silloinen "ystäväni" oli suunnitellut kaiken etukäteen.

Kämppä oli pieni ahdas yksiö ja omistaja varmaan yli kolmekymppinen mies. Mä lupasin mun ystävälle et mä en poistuisi ja jättäisi sitä yksin ja se lupas mulle että ei antais sen miehen koskea muhun. Pian ystävälleni tuli kiire panna poikaystävänsä kanssa ja siellä ne peuhas sohvan takana, kun tää mies alko ahdistelee mua. Käytin kaikki tekosyyt ja kielsin häntä koskemasta muhun mut ei se sitä uskonut. Ystäväni ehdotti että ottaisin mieheltä edes poskeen että se lopettais mun ahdistelun. No mähän tottelin sitä ja tein sen, kolmesti. Silti ei miehelle riittänyt vaan se oli jo päättänyt et kyllä se multa pillua sais. No niinhän se lopulta saikin vaikka ilman lupaa. Mä kielsin sitä mut se pakotti mut riisuun. Se otti mun neitsyyden väkisin vaikkei ees mahtunu mun pilluun. Ja lopuks mun ystävä tuli kattoon sitä kun se teki sen mulle.

Mä oon ollu vuosikaudet hirveen hämmentynyt et mitä on tapahtunut. Selventäkää pliis mun ajatuksia et mä voin vaan unohtaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän täytyy olla provo. Vai miten sä kuvittelit että tällä porukalla "autetaan" sua?

Tee rikosilmoitus, sähän olit alaikäinen, kaveris pistät todistamaan.

Olkoon tämä nyt kaikille nuorille naisen aluille opiksi, älkää ottako viinaa alaikäisenä, niin on pienempi mahdollisuus jouta ikäviin tilanteisiin.

Vierailija
2/8 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivon että provoilet. Jos et, niin kai tajuat että tuo oli raiskaus jossa  ystäväsi (miksi edes kutsut häntä ystäväksi?), oli osallisena rikokseen.

Oikea ystävä olisi puolustanut sinua ja viimeistään siinä vaiheessa kun ilmoitit ettet halua minkäänlaista kanssakäymistä tuon miehen kanssa, olisi vaikka soittanut poliisit kun näki ettei mies uskonut. Eikä alkanut ehdottelemaan mitään suihinottoja.

Eli sinuthan houkuteltiin tilanteeseen ihan tietentahtoen.

Tee rikosilmoitus. Toivottavasti se "ystäväsi" on nykyään sen verran järkiintynyt ja kokee edes huonoa omaatuntoa, että suostuu todistajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee ny nukkumaan.

Otit mieheltä kolme kertaa poskeen yön aikana ja se halusi vielä pilluakin? Kerro mulle mistä tommosia löytyy.

Vierailija
4/8 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 20:40"]

Olkoon tämä nyt kaikille nuorille naisen aluille opiksi, älkää ottako viinaa alaikäisenä, niin on pienempi mahdollisuus jouta ikäviin tilanteisiin.

[/quote]Mitä helvettiä, syyllistätkö sä UHRIA?

Vierailija
5/8 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 20:57"]

[/quote]Eiköhän tämän tyylisen keskustelun kulku ollu ap:n tarkoitus. Otsikoksi sana provosointi, mutta jutussa ei sitten minkäänlaista provosointia, mutta kuin että se on provo.

Tytöllä on kyllä lahjoja touhuun, jos vetää poskeen kolme kertaa yön ainakana mieheltä joka jo nainnutkin, tai sitten mies on todella herkästi laukeavaa sorttia.

Alaikäiseen sekaantuminen ja sehän ei ihan heti vanhene, joten ilman muuta rikosilmoitus jos jutussa on vähänkin todenperäisyyttä. Ehkä joku tuleva uhri säästyy tältä mieheltä ja "ystävältä".

Vierailija
6/8 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Jos menee tielle makaamaan on suuri vaara jäädä auton alle, vaikka kenenkään yli ei saa ajaa.

Vierailija
7/8 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 21:03"]

[/quote]Jos menee tielle makaamaan on suuri vaara jäädä auton alle, vaikka kenenkään yli ei saa ajaa.

[/quote]

Mä oon ottanut viinaa ja ollut miespuolisten henkilöiden luona yötä, eikä kukaan ole koskenut muhun ilman lupaa.

Vierailija
8/8 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä kiitos todella paljon. Tämähän mä täällä kerroin nähdäkseni uskotaanko minua. Ilmoituksen olen tehnyt eikä miestä löytynyt ystävä valehteli poliiseille jne. Näköjään menin vain saattamaan itseni naurunalaiseksi niin silloin yöllä, poliisiasemalla kuin täälläkin. Hyvää syksyn jatkoa teillekkin :)