Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö teitä koskaan kun saatte kehuja asioista jotka ovat teille yhdentekeviä?

Vierailija
17.09.2020 |

Sitten niistä asioista mistä haluaisi kehuja niin ei saa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Olen niin pätevä töissäni. Äiti säyteilee. Ei yhtään hetkauta itseäni.

Sain kehuja harrastajateatteriesityksestäni paikallislehdessä. Olin itsekin tyytyväinen. Kukaan läheinen ei kehunut.

Vierailija
2/24 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aina vain ulkonäkööni kiinnitetään huomiota ja kehutaan. Ärsyttää, sillä minulla on muutama harrastus, joissa olen taitava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa saisin joskus edes kehuja.

Vierailija
4/24 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, varsinkin jos ne asiat ovat sellaisia, jotka eivät vaadi mitään osaamista tai vaivaa. Tulee sellainen olo, että kehutaan jostain mitättömästä, koska ajatellaan, etten pysty mihinkään parempaan.

Vierailija
5/24 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää mikä tahansa ulkonäön kehuminen. Olet nätti, sulla on kauniit silmät, jaa vai niin. Ei kiinnosta.

Vierailija
6/24 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kauhan "sosiaalinen" ja "teen työyhteisöstä pirteän" vaikka pyrin olemaan ammattilainen. Ei minua kiinnosta ne muiden avioerot ja muut henkilökohtaiset asiat kun niistä tulevat avautumaan mutta kuuntelen kohteliaasti.

Vierailija
7/24 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kuulla minkäänlaisia kehuja ulkonäöstäni, jos en ole siihen itse vaikuttanut esim. meikki, hiukset. Pitäisikö siitä kiittää vielä, en minä ole geeneihini vaikuttanut.

Vierailija
8/24 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua kuulla minkäänlaisia kehuja ulkonäöstäni, jos en ole siihen itse vaikuttanut esim. meikki, hiukset. Pitäisikö siitä kiittää vielä, en minä ole geeneihini vaikuttanut.

Sama täällä, saan usein kehuja hiuksistani, jotka ovat paksut ja luonnonkiharat. Kehuminen tuntuu aina yhtä kummalliselta, koska hiukseni kasvavat itsestään sellaisiksi kuin ovat, en minä ole niihin mitenkään vaikuttanut. Kai se kumminkin on parempi kuin että joku sanoisi "onpas sinulla rumat hiukset".

Vierailija
9/24 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää mikä tahansa ulkonäön kehuminen. Olet nätti, sulla on kauniit silmät, jaa vai niin. Ei kiinnosta.

Sama. Eniten ärsyttää, että ne kehut on sanottu vain pelkästä kohteliaisuudesta eikä se ihminen oikeasti tarkoita sitä. Mulla kuitenkin on peili ja näen itse totuuden sieltä.

Vierailija
10/24 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, saan usein kehuja hiuksistani, jotka ovat paksut ja luonnonkiharat. Kehuminen tuntuu aina yhtä kummalliselta, koska hiukseni kasvavat itsestään sellaisiksi kuin ovat, en minä ole niihin mitenkään vaikuttanut. Kai se kumminkin on parempi kuin että joku sanoisi "onpas sinulla rumat hiukset".

Sama täällä! Pitkiä ja paksuja hiuksiani kehutaan usein. Välillä vastaan että "kiitti, en tehnyt mitään". Koska dna tuli vanhemmilta ja pituus siitä kun en kirjaimellisesti tehnyt mitään. Tuntuu välillä vähän oudolle tuo, mutta ymmärrän tietysti miksi ihmiset niin sanovat ja kehun usein muiden hiuksia/silmiä/mitä tahansa itsekin. Ja tietysti olen kiitollinen ja iloinen kehuista, en minä sillä. Mutta ei ne hiukset ole sitten millään lailla omaa ansiotani niin tuntuu toisaalta hassulle saada kehuja niistä. Ei se mitenkään ärsytä tai harmita kuitenkaan.

11/24 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä

Vierailija
12/24 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on ainakin ärsyttänyt, että olen kokeillut päälleni jotakin vaatetta jota en koe yhtään omakseni ja muut alkavat kehumaan sitä maasta taivaaseen.

Tuntuu silloin, kun muiden mielestä olisin jotenkin parempi jos en pukeutuisi niinkuin normaalisti pukeudun, eli jos en olisi oma itseni.

Vierailija
13/24 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on ainakin ärsyttänyt, että olen kokeillut päälleni jotakin vaatetta jota en koe yhtään omakseni ja muut alkavat kehumaan sitä maasta taivaaseen.

Tuntuu silloin, kun muiden mielestä olisin jotenkin parempi jos en pukeutuisi niinkuin normaalisti pukeudun, eli jos en olisi oma itseni.

Täsmennän, että kehuvat siis vaatetta sekä sen sopivuutta juuri minulle.

Vierailija
14/24 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, tai no ehkä 5%.  

Zinc

Ärsyttää lähinnä se, että pitääkö tuo minua oman tasoisenaan, että minä annan arvoa tuollaisille asioille.

Eli ärsyttää ihan eri asia ..

Vierailija
15/24 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei buddy, jos SINÄ arvostat jotain tai vetelet peräreijästäsi yhtäläisyyksiä asioiden välillä. 

Niin ÄLÄ LUULE, että minä ajattelen yhtä matalatasoisesti, kuin sinä ameeba.

Zinc

Huh.. noin.. jo helpotti 

Vierailija
16/24 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmennän, että kehuvat siis vaatetta sekä sen sopivuutta juuri minulle.

Luulen että kyseinen vaate on vaan heidän makuun? Ainakin itse usein tykkään muilla vaatteista joita pitäisin itsekin.

Vierailija
17/24 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiharat paksut hiukset myös minulla. En ikinä tiedä mitä vastata, kiitos. Tuntuu muutenkin hassulta kuulla ulkonäköön liittyviä kehuja.

Huulia on kehuttu, jopa vanhemmat naiset, koen senkin ahdistavana.

Ärsyttää kun veli sanoo "vau, teillä on siistiä". Olen sotkuinen, mutta kai nyt juhliin siivoan! Sanoo siis ihan tosissaan.

Äiti saattaa hihkua että "voi kun olet tiskit laittanut" jos hoidan heidän koiria 2vrk, niin toki laitan omat tiskini.

Koulutustani tai työhöni liittyviä saavutuksia kukaan läheinen ei kehu.

Yritin kertoa äidille miten hyvin kävi yhden sijoituksen kanssa. Äiti vastasi, että voi kun keskittyisin välillä vaikka ikkunoiden pesuun(!!)

18/24 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä

Vierailija
19/24 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saisi kehuja edes jostakin! Aivan sama että mistä.

Vierailija
20/24 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä! Pitkiä ja paksuja hiuksiani kehutaan usein. Välillä vastaan että "kiitti, en tehnyt mitään". Koska dna tuli vanhemmilta ja pituus siitä kun en kirjaimellisesti tehnyt mitään. Tuntuu välillä vähän oudolle tuo, mutta ymmärrän tietysti miksi ihmiset niin sanovat ja kehun usein muiden hiuksia/silmiä/mitä tahansa itsekin. Ja tietysti olen kiitollinen ja iloinen kehuista, en minä sillä. Mutta ei ne hiukset ole sitten millään lailla omaa ansiotani niin tuntuu toisaalta hassulle saada kehuja niistä. Ei se mitenkään ärsytä tai harmita kuitenkaan.

Mullakin on runsaat, paksut, luonnostaan kauniin väriset hiukaset, joita on kehutu läpi elämäni. Minusta se on ihanaa saada positiivisia kommentteja! Sanon aina iloisesti kiitos, koska minulle pääasia on toisten huomioiminen, toisin kuin teille, s a a t a n a an käytöstavattomat ja alaluokkaiset moukat. Eli toinenhan haluaa ilahtua ilahduttamalla minua sen takia ei ole minulta pous tai liikaa ilahduttaa kehujaa takaisin ilahtumalla hänen sanoistaan. Varsinkin, kun onhan se ihan totta. Mun hiukset ovat paremmat, kuin sanojan hiukset. Toki se ei ole oma ansioni, mutta so what?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi