Loukkaantuisitko jos olisit 40 v. ja sinua pidettäisiin viisikymppisenä?
Ja jos sinua 10 vuotta vanhempana pitäjä vielä ikäsi kuultuaan oikein ihmettelisi että ai oletko sinä NIIN nuori...minä olen nainen ja sanoja mies, uusi harrastustuttava, itse iältään 40 ja 50 väliltä.
Itselläni on 40-kriisi päällä ja suren vanhenemista. Olen kuitenkin sopusuhtainen ja viimeksi 3 kk sitten minua luultiin 35-vuotiaaksi, toistakymmentä vuotta on luultu 4-6 vuotta nuoremmaksi. Ryppyjä ei ole kasvoissa vielä, vain otsassa, mutta peitän sen otsatukalla. Itse pidän itseäni ihan ikäiseni näköisenä tai pari vuotta nuoremmankin, en ainakaan viisikymppisen näköisenä. Pukeutumiseni on ihan normaalia, ei mitään jakkupukutyyliä tms., eikä myöskään mitään wannabe-teinityyliä, melko hillittyä ja ajatonta, boheemihkoa.
Oliko sinusta tuossa miehellä tilannetajun puutetta? Kannattaako olla varovainen kun puhuu ko.ikäisen naisen iästä? Vai onko se ihan Ok jos joku sanoo noin suoraan että pitää toista 10 vuotta todellista vanhemman näköisenä?
Olenko minä nyt ns. "mielenipahoittaja" kun tuo tuntui pahalta? ;-D
Kommentit (28)
"joutunut elämässä käymään läpi ykseyksiä pakotettuna... jos joutuu ykseyteen"
What?!?!?!?????
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 15:08"]
Totta kai jokainen normaali nainen loukkaantuisi tuollaisesta, se joka väittää muuta valehtelee.
[/quote]
En valehtele. Mua saa luulla vaikka kuusikymppiseksi, eikä se merkitse mitään. Ikä ei yleensäkään merkitse mulle mitään.
Ykseys on tila jossa tulee vastaan asioita kuoleman rajan tuolta puolen. Semmonen on oikeasti mahdollista enkä suosittele. On olemassa rima, Toiset yrittää ylittää riman siitä missä rima on matalin koska ihmiset luulevat elämän oikeasti olevan helppoa, rima kuitenkin pitää alittaa. Oikeasti jos ykseyteen joutuu saa olla onnellinen jos semmonen tappaa.
Mihin olen menettänyt 6 vuotta? Naiset, on ne kuitenkin kauniita :-). Pitääköhän kuunnella frööpelin palikoita ,,,,"sitä ei voi ylittää - sitä ei voi alittaa"
Olen itsekin juuri 40 v. ja ainakin hämmästyisin tuollaisesta kommentista ensinnäkin siksi, että se on niin tahditon, ja toisaalta siksi, että muakin on säännönmukaisesti koko aikuisiän luultu huomattavasti ikäistäni nuoremmaksi. Ehkä kerran kuultuna 10 vuotta vanhemmaksi luuleminen ei niin haittaisi, mutta jos se alkaisi toistua, niin alkaisin varmaan miettiä, mikä mättää.
Miten se mies muuten tarkalleen ilmaisi tuon, että pitää sinua viisikymppisenä, Ap? Sanoiko tarkan ikäarvion vai voisiko olla kuitenkin niin, että ylitulkitsit? Tai oletko kenties saanut lapsesi hyvin nuorena, niin että se mies olisi kuullut lastesi iän ja sen perusteella pitänyt sinua vanhempana?
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 15:19"]
Ykseys on tila jossa tulee vastaan asioita kuoleman rajan tuolta puolen. Semmonen on oikeasti mahdollista enkä suosittele. On olemassa rima, Toiset yrittää ylittää riman siitä missä rima on matalin koska ihmiset luulevat elämän oikeasti olevan helppoa, rima kuitenkin pitää alittaa. Oikeasti jos ykseyteen joutuu saa olla onnellinen jos semmonen tappaa.
Mihin olen menettänyt 6 vuotta? Naiset, on ne kuitenkin kauniita :-). Pitääköhän kuunnella frööpelin palikoita ,,,,"sitä ei voi ylittää - sitä ei voi alittaa"
[/quote]
Selväksi tuli.
[/quote] Useampikinb iltalääke unohtunut...:-O
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 15:24"]
[/quote] Useampikinb iltalääke unohtunut...:-O
[/quote]
Luin eilen uutisista jot jonku veteraanin (107v) elämän skarppi on ollut aamukahviin sekotettu viskipaukku ja aspirin 1kpl päivässä. Melkein yhdyn siihen.
Oikeasti. Mistä sitä löytäis itelle kunnon naisen? Sehän on sit toimivassa suhteessa ihan sama mitä yhes päätetään, mut kunnon naiset tuntuu olevan harvassa.
Löytyykö täältä aitoa kivaa mukavaa naista? Minä voisin huolia itselleni yhden kunnon naisen