Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 26v enkä halua elämältä juuri mitään.

Vierailija
17.09.2020 |

Olin pari vuotta töissä, mutta otin loparit koska en viihtynyt siellä. En tavoittele rahaa, naisia, mainetta, autoja, tai mitään tuollaista elämältä. En oikein tiedä mitä elämällä tekisi. Ehkä voisi lähteä reppureissaan, mutta tuskin saan motivaatiota tarpeeksi siihenkään. Tykkään vain olla kotona koirani kanssa ja katsella netflixiä ja käydä metsässä lenkillä. Onko täällä muita ketkä eivät juuri halua elämältä mitään? En myöskään koe olevani masentunut, tai ainakin olen tyytyväinen elämääni. On vaan outoa, kun kaikki tuttuni taivoittelee uraa ja hienoja asioita, mutta itse vain olen olemassa tavoittelamatta mitään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua itsekään elämältä juuri mitään. Tyttöystävä olisi kiva ja haluaisin välttää kärsimyksiä, mutta muuten olen ihan tyytyväinen. Työtä voin tehdä välillä tai sitten osa-aikaisesti vakituisemmin, mutta 8-16 oravanpyörä ei houkuttele. Tällä hetkellä en ole töissä. Ehkä minä ja sinä olemme matkalla kohti valaistumista...

M31

Vierailija
2/8 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet valaistunut ja vapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto

Vierailija
4/8 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne. Maailma on kaunis mutta tämä nykyinen järjestelmä ei tunnu yhtään hyvältä eikä oikealta. Kai meilläkin joku tehtävä täällä sitten on?

Vierailija
5/8 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään lapsi. voit jäädä koti-isäksi.

Vierailija
6/8 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, lähinnä odotan poispääsyä tältä tasolta.

Vierailija
7/8 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 ja nautin elämästä ja haluan vaikka mitä.

Vierailija
8/8 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Universumi on simulaatio jota koemme itsessämme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi