Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskallatko mennä nyt ulos?

Vierailija
17.09.2020 |

Vai katsotko viisaammaksi pysyä sisällä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri avas aamulla oven ja tuuli heitti hupparin narun silmään, josta alkoi vuotaa verta. Kannattaa olla varovainen.

Vierailija
2/16 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko ajan uskaltanut mennä ulos. Se on tutkittu että korona tarttuu ulkona tosi heikosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan vaikka oon jo kahdesti meinannut lähteä lentoon. Roskapönttökin oli jo matkalla naapuriin ja piha on täynnä oksia ja sirpaleita. Siinä vaiheessa kun luppakorvanen koira näytti hedelmälepakolta oli paras tulla sisälle.

4/16 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä

Vierailija
5/16 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan. Täällä ei ole kova myrsky.

Vierailija
6/16 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kun noita viherhiippareita pyörii joka paikassa, Kalliossakin kuuluu olevan jotain "positiivista pöhinää" ja puitakin kaatuu ja pallosalamakin on nähty Hauholla.

Vierailija
7/16 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä oli sellaiset tunnelmat että oikeasti pelotti mennä ulos. Kaksi puuta kyykkäsi, sähköt meni niin että valokaari valaisi koko kylän.

Vierailija
8/16 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä, jos olisi pakko, mutta saan kovassa tuulessa helposti päänsäryn, joten mieluummin olen menemättä. Tällä hetkellä tuulee 10 m/s ja puuskissa 15 m/s.

Vierailija
9/16 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri avas aamulla oven ja tuuli heitti hupparin narun silmään, josta alkoi vuotaa verta. Kannattaa olla varovainen.

Se pakollinen, jonka olen ulkona kulkenut olen mennyt suojalasit päässä. Täällä maalla ei oikein viitsi ottaa turhia riskejä.

M 45

Vierailija
10/16 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Olen oikeasti pelännyt tuulta sen jälkeen kun olin keskellä Asta-myrskyä ja puita kaatui talon päälle

Vierailija
11/16 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä mä mnyt jo uskallan mennä kun tuuli tyyntynyt huomattavasti eilisestä.

terv. porilainen

Vierailija
12/16 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ja myrskyn jälkeen voi tulla vielä jälkimyrsky eli vasta lauantaina puolenpäivän jälkeen voit. T. Meterologi

Vierailija
13/16 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin. Täällä on lakannut tuulemasta, mutta silti roskikseni vaihtaa asentoa jostain kumman syystä.

Aamulla oli kumollaan, päivällä pystyssä ja vähän myöhemmin kallellaan kansi maata vasten tukemassa...

Ehkä pitääkin pelätä kummituksia.

Vierailija
14/16 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos metsään haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt...

Vierailija
15/16 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla olla kotona. Moni on kotiinsa kuollut.

Vierailija
16/16 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla enkä halua. Työmatkan hoidin.

Tuuli ihan riittävästi. Takapihalla kerään puutarhan roskia mutta jos tuulee kovasti niin heti takaisin sisälle, on ovi lähellä.

Mies lähti kävelylle, käydään yleensä yhdessä.