Miksi pakotatte itsenne
Miksi pakotatte itsenne treffeille ihmisen kanssa jota pelkäätte ja jännitätte? Se kauhureaktio on luonnon tapa kertoa että kumppani ei sovi teille. Kannattaa etsiä sellainen ihminen joka ei herätä jännitystä ja pelkoa. Sillä tavoin saa tasapainoisen suhteen ilman traumakemiaa tai turhaa paniikkia. Itselleni vaatimus treffiehdokkaalle on että en tunne mitään jännitystä tai perhosia ennen treffejä tai sen jälkeen.
Kommentit (15)
Samaa mieltä. Liputan järkiliittojen puolesta. Tunnemyrskyt ja intohimo ovat aivan yliarvostettuja.
Vaimoni valitsi minut varmaan tuosta syystä. Petipuuhissa aina ollu kuivaa ja ilotonta hänen puoleltaan.
Minä jännitän kaikkia ihmisiä ja siksi en koskaan tapaakaan ketään.
Jännitän vain ihmisiä, joita arvostan.
Jännitys voi olla myös hyvää jännitystä, ei välttämättä mikään kauhureaktio.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa sellaista asiaa kuin hyvä jännitys. Se on aina pahaenteinen merkki. Luultavasti jännitettävä ihminen on narsisti, epävakaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin tämä. Kehon tuntemus ja reaktio jännitykseen ja innostuneeseen positiiviseen odotukseen on jokseenkin sama. Ratkaisevaa on kumpaan mieli yhdistää nämä tuntemukset.
Vierailija kirjoitti:
Vältyt monelta harmilta. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni valitsi minut varmaan tuosta syystä. Petipuuhissa aina ollu kuivaa ja ilotonta hänen puoleltaan.
Miksi itse valitsit henkilön, joka reagoi sinuun kuivuudella ja ilottomuudella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa sellaista asiaa kuin hyvä jännitys. Se on aina pahaenteinen merkki. Luultavasti jännitettävä ihminen on narsisti, epävakaa tms.
Tuo ei pidä paikkaansa. Lapset jännittävät joulupukin näkemistäkin joka vuosi ja silti odottavat innoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vältyt monelta harmilta. 👍
Ja myös ilolta ja rakkaudelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli varmaan ainoa saatavilla oleva nainen. Miehet kun ei voi nirsoilla jos jonkun tahtovat.
On ihan normaalia jännittää treffeille menemistä. Itse sanoisin pikemminkin niin, että jos koko treffien ajan tuntuu siltä, että et voi olla treffikumppanisi seurassa oma itsesi ja keskustelu ei suju luonnollisesti niin silloin ei kannatta mennä toisille treffeille, mutta kyllä ennen treffejä jonkin verran perhosia vatsassa on ihan normaalia ja jopa suotavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli varmaan ainoa saatavilla oleva nainen. Miehet kun ei voi nirsoilla jos jonkun tahtovat.
Itse olin tietenkin rakastunut vaimooni ja kuvittelin hänen lämpiävän hitaasti. Sitä ei vaan ikinä tapahtunut.
Tapaat vaan tyyppejä jotka ei herätä mitään tunteita? Itse en jaksaisi. No kukin tyylillään.