Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusperheen pulma

Myymyy3x
17.09.2020 |

Perheessämme on yhteensä kotona asuvia lapsia 5 ,joista 2 on minun.
Toinen lapsistani (poika 15v.) on ujohko eikä viihdy isommissa porukoissa. On aika omissa oloissaan viihtyvä. Osaa myös käyttää minun avuja hyväkseen eli teen kyllä ehkä liikaa asioita hänen puolestaan...joitain omasta tahdostani ja joitain koska osaa pyytää oikealla tavalla 🙄. Tämä on nyt alkanut häiritsemään puolisoani todella paljon ja olen hieman umpikujassa... Mitä teen asialle?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti neuvottelette yhteiset pelusäännöt noudatettaviksi.

Vierailija
2/21 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, mikä on oikeasti poikasi parhaaksi ja toimi sen mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, en ihan ymmärrä. Mikä puolisoa häiritsee? Että hän viihtyy omissa oloissaan, vai se, että sinä teet hänen puolestaan - mitä?

Vierailija
4/21 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, mikä on oikeasti poikasi parhaaksi ja toimi sen mukaan. 

Vierailija
5/21 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poika ei halua leikkiä yhtä iloista perhettä, niin minkäs teet?

Vierailija
6/21 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen valta-asema, missä laumanjohtaja apina alistaa nuorempaa apinaa. Minun mielestä sinun kannattaa aika tarkkaan katsoa, että et anna apinamiehesi alistaa sinun pikkuapinaasi. Tuosta alistamisesta ei seuraa itsetunnolle mitään kovin hyvää.

Vierailija
7/21 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi halusit muuttaa uusperheeseen tuossa vaiheessa. 3-4 vuoden kuluttua poika olisi muuttanut omilleen ilman uusperhetraumoja.

Vierailija
8/21 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni selvennys, emme siis asu yhdessä mutta vietämme paljon aikaa yhdessä,esim yhteisellä mökillä.

Minua tämä ei niinkään häiritse koska poikani on aina ollut ujohko eikä lainkaan niin sosiaalinen kuin minun tytöt...

Vierailija
9/21 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myymyy3x kirjoitti:

Pieni selvennys, emme siis asu yhdessä mutta vietämme paljon aikaa yhdessä,esim yhteisellä mökillä.

Minua tämä ei niinkään häiritse koska poikani on aina ollut ujohko eikä lainkaan niin sosiaalinen kuin minun tytöt...

Voisitko vastata kysymykseeni, niin voin ehkä uusperheellisenä antaa joitain neuvoja?

Eli tarkenna, mikä miestä ärsyttää,

3

Vierailija
10/21 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myymyy3x kirjoitti:

Hittoakos se sitä ukkoa sitten hiertää, miten sinä ja poikasi kotonanne olette.

Vierailija
11/21 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperheet ovat sairaita yksikköjä. Ydin perhettä jos ei saa toimimaan niin ei saa uusperhettäkään. Kaikki tuntemani uusperheet ovat hajonneet. 

Vierailija
12/21 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noin ison pojan pakko tulla mökille mukaan? Vai ei pärjää ilman äidin passausta?

Vierailija
13/21 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä miestäsi on alkanut häiritsemään? Pojan ujous vai sinun alistuminen pojan tahtoon?

Vierailija
14/21 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myymyy3x kirjoitti:

2 on sinun. Yksi poika ja kuinka monta tyttöä?

Vierailija
15/21 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusperheet ovat sairaita yksikköjä. Ydin perhettä jos ei saa toimimaan niin ei saa uusperhettäkään. Kaikki tuntemani uusperheet ovat hajonneet. 

Jaa, me dumpattiin miehen lapset hänen eksälleen eikä ongelmia ole. 

Vierailija
16/21 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette pakota poikaa mökille mukaan, voi viettää vaikka laatuaikaa isänsä kanssa sen ajan.

Vierailija
17/21 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette naimisissa, mutta ette asu yhdessä (kerrot puolisosta). Teillä on yhteinen mökki. 5 kotona asuvaa lasta ja 2 sinun. Poika + tytöt.

Vierailija
18/21 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
19/21 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myymyy3x kirjoitti:

Hyväähän tuo pojalle tekee, jos on epäsosiaalinen. Pakko joka tapauksessa opetella tulemaan toimeen kaikkien kanssa. Onko siis ujo vai epäsosiaalinen? Kaksi ihan eri asiaa.

Vierailija
20/21 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on introvertti eikä sitä saa pakottaa teidän pakko aikuisten pakko systeemeihin. Minut pakotettiin ja sain selkään kun en suostunut uusperhe pelleilyihin. Ensi lyönnit otin vastaan ja sen jälkeen vedin takaisin turpaan niin että lätty lätisi. Siihen loppui pakottaminen. Äiti ei halunnut minua lastenkotiin niin sen oli pakko luopua siitä äijästä ja tein selväksi että se äijä lähtee tai minä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi