Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus pelko

11.11.2013 |

Heippa! Sain 2 viikkoa sitten tietää että olen raskaana, kuukautiseni olivat tosiaan jääneet 13.8 jälkeen pois, raskaus oireita ei kamalasti oo muutaku menkkamainen vatsankärvistely + muut vatsa juilinnat, pahoinvointi alkanu vähän aikaa sitten, rintojen arkuus, ristiselän särky, lonkkien ja nivusten särky.. Kävin viimeviikolla neuvolassa joka sano et olis RV 12 + 0 menossa... joo ei mitään hätää menin sit Torstaina ultraan siellä Ultratäti totesi samantien että en mä nää tääl mitää raskautta ja se oli muutenkin naama_norsun_vitulla. mä yritin siltä kysellä et hääh? et niinkun nää? vai mitä sä sanoit ymym... noo se laitto mut sit siel lääkärille sano et saattaa 1-4 h mennä et pääset nii se kattoo uudestaa. ja ne otti labrassa raskaushormoni näytteen verestä. Kärvistelin kyyneleet silmissä 3,5h!!! kun en tienny enää mitään mitä ajatella tästä.. No... Sitten pitkän odottelun jälkeen pääsin lääkärille ja se sitte kerto et kyllä sä oot raskaana että sulla raskaushormonia 5115 veressä ym, ultras ja löys sellasen ruskuaispussin jossa ihan piieeeni alkio sano että vähintään viikolla 6.

Kommentit (2)

1/2 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Olitko kunnallisella? Miten voi ultatäti tehdä tuollaisen virheen?

2/2 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kunnallisella olin, no jaa-a sitä mäkin ihmettelen. Noo kävin eilen ultrassa ja alkio kasvanut kamalasti viikossa! =) onneksi. Sai tulevan vaavin isukinki hymyilemään..  Kyllä oli jännä mennä ultraan että taasko sellanen norsun.....v.....naama siellä... no onneks ei. Oli oikein ammattimainen lääkäri tutkimassa nyt. Laskevat nyt et tänään olisi 6+1 mutta eihän tuota tiiä alkio nyt 3,5mm kuulemma ja oon kyl iha varma et on ainaki viikon vanhemmalla tää raskaus... noo toivotaa parasta nyt sitte.. ja toivottavasti 6 viikonpäästä kun seula uä nii on mukava ultra täti... tai jos on se sama niin voi olla varma että hieman ääneen jotain sanon. :S

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla