Tapasin baarissa unelmien miehen, miten löydän sen?
Sanoi olevansa Pohjanmaalta, eikös sekin ole aika laaja käsite..? Ikä 47 v. en ole ikinä elämässäni nähnyt niin komeaa miestä, miksi en tajunnut kysyä sen nimeä edes???
Kommentit (27)
Suomessa on 4 kappaletta Pohjanmaita, joten siitä vain etsimään.
Kai se on sitten vaan luovutettava! En voi uskoa että ei nähdä enää koskaan, miksi en kysynyt siltä sitä nimeä! :'(
-Ap
No niin, nyt radio Novalla on kadonneen jäljillä maanantaisin. Soitat lähetykseen ja kerrot asian, he yrittäävät sit jäljittää ja mahdollisesti tuo mies sattuu kuuntelemaan Novaa just sillon.
Voi, voi Pohojanmaallahan on kaikki suurta ja komiaa ;)
aamulla kuuntelin radiosta, kuinka joku haki perjantaina tapaamaansa miestä. en muista kanavaa. olivat sitten feissariin laittaneet haun ja mies kai löytyikin.
Et löydä mitenkään. Ota opiksi ja kysy numeroa tai edes nimeä seuraavalla kerralla.
Ihanaa, ihan baarissa tapasit ja komea oli ja Pohjanmaalta, ja nyt oot varma että on unelmien mies.
Pohjanmaa on melko laaja käsite, alueella ilmestyy useampia eri alueiden sanomalehtiäkin, joten hankala löytää edes lehti-ilmoituksella.
Ensi kerralla sitten vähän rohkeutta peliin, että saat yhteystiedot.
Miksi ette jutelleet niin kauan että nimi ja muut olisi selvinneet?
Ooh..mä juttelen baareissa paljon ihanien miesten kanssa, onneks en jää koukkuun kehenkään muutoin ois saatananmoinen homma jäljittää niitä.
Menet pohjanmaalle baareja kiertämään ja ovella jo huudat, että etsit komiaa pohojanmaalaista miestä. Varmasti moni ukko heiluttaa pöhnässä kättään ja huutaa, että täällä ollaan.
47v? Silloon toine jalaka hauras jo.
Nuorempaa unelmaa kehiin vaan.
Ette te nyt tajua mitään :)
Siis 47 v on ihan täydellinen ikä ensinnäkin, ja oli niin järkky meteli ettei kuullu mitään ja en voinu tietää etten saa sitä ihmistä mielestäni sekunniksikaan!! Ei me kumpikaan siis mitään elämänkumppania etsitty... Osui vaan niin kemia kohdalleen että voi apua...
Nauroin kyllä kippurassa teidän ihanille kommenteille, varsinkin tuo "menet pohjanmaalle baareja kiertämään.." Ihana idea, kiitos siitä! Joo mutta voi kun hänet vielä näkisin...
Ettekö te joku nyt voisi tuntea sitä :)
-Ap
Minä tunnen ja se lähti aamulla mun luota takas pohjanmaalle. Komia ol!
Eiiih! Et voi tehdä tätä mulle ;)
Sulla oli joku toinen mies,tämä oli minun :)
-ap
Nou, munpa! Mutta laitan takas kiertoon, kunhan olen sitä hieman käyttänyt.
Se on minun komeamieheni. Se on 47v. ja kova rakastuttamaan naisia itseensä ja kertoo heille usein olevansa pohjanmaalta vaikka on ihan perusetelänmies.
Nyt olet erehtynyt, tämä ei sinuun kajoaisi ;)
Mun on oikeesti löydettävä se jostain.. Jos sen vaimo vaikka heiluu tällä palstalla :D Sehän voisi auttaa jäljittämisessä!?
-ap
Komeamies on Tampereelta, ei se osaa pohojalaasta puhua.
Olen suurinpiirtein tuon ikäinen ja Pohjanmaalta, anna vähän tuntomerkkejä jos vaikka tiedän tapauksen? Missä töissä? Hiusten väri..?