Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***ELOisat toiveikkaina torstaihin***

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitipolikuulumiset pikaisesti

aamulla oltiin äitipolilla, kaikki oli ok. Kohdunsuu edelleen tiukasti kiinni, jota jo vähän ihmettelivät. A vauva edelleen tiukasti perätilassa ja nyt se sitten on ihan varmaa, että viikon päästä leikkuriin joudutaan. Kuulemma jokatapauksessa parempi leikata vaikka ois oikeinpäinkin, kun edellinen synnytyskin pysähtyi ja päädyttiin sektioon.

Meitin vauvelit on sitten ottanut hurjan kasvupyrähdyksen viikossa (tai mittaajissa isoja eroja). viikko sitten lapset oli 2,7kg ja 2,8 kg. Nyt saatiin painoarvio 3,4 kg molemmille :) Saas nähdä joko yli nelikilosiksi yltävät seuraavan viikon aikana, jos sama tahti jatkuu :)

Lääkäri olisi vissiin ottanut miut jo sairaalaan sisälle jos vaan oisin halunnut. Kuulemma heti jos siltä tuntuu niin sairaalaan pääsisi loppu ajaksi. Enpä kuitenkaan mennyt, ei niin raihnas olo vielä ole etteikö kotonakin pärjäisi.

Myrylle vauvaonnittelut!

Ja nyt pyykkiä ripustelemaan ja sen jälkeen lepoasentoon.

Babybel ja muksut rv 37

Vierailija
22/25 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono olo jatkuu...Neuvolassa vihdoinkin osotti jo huolestumisen merkkejä, kun tosissaan oli niin huono olo sielläkin ollessa..Ja kehottipa sit lähtemään näytille, jos huono olo jatkuu..Eikös vauvallakin ole kaikki silloin hyvin jos äidilläkin on hyvä olo..

Painonnousu on lähes pysähtynyt..Nyt tullut 1½viikossa vain 200g.Verenpaineet on nousussa ja leukkarit ++, eli pissaa sit huomenna viemään ja streptokokkinäytettä antamaan..Ja synnytykseen antibiottia mukaan..

Nyt täytyy mennä taas, mutta palailen vielä illemmalla...

pikku_ruu & tytsy rv38+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis vauvalle kummit tiedossa. Miehen kummityttö joka pääsi juuri ripille. Siskoni ja hänen miehensä. Siskoni on yksin jo yhden lapsen kummi mutta lupautui toistamiseen. Nyt putosi iso kivi sydämmeltä.

Nyt sitten vaan miettimään nimeä. Tytölle olis parikin nimeä valmiina. Poika olis kyllä ultran mukaan tulossa. No onhan tässä aikaa vauvan syntymään ja sitä kautta ristiäisiin.

Univaikeuksista: Mä en meinaa saada illalla millään unta. Ei väsytä millään. Eilenkin illalla aloitin silittämään puoli yhdentoista aikoihin. Samalla sinkkuelämää katsellen. Oli ihanan viileä silittää kun laittoi vielä parvekkeen oven rakoselleen.

Ens viikolla on tiedossa unettomia öitä kun mies on reissussa. Mä en osaa nukkua yksin. Miehen yövuoroihin rupee pikku hiljaa tottumaan mutta nyt on vielä useamman yön poissa. Ens viikolla on hyvää aikaa leipoa kun saa muksut nukkumaan saa rauhassa touhuta.

Nyt meen taas ruuanlaiton pariin kun noi muksut tuli sisälle nälkää valitellen.

puuhis ja lauma 97,99,00,02,05 ja masuasukki 36+0

Vierailija
24/25 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin lukemaan parin päivän pinot (siinä menikin aikaa) ja taas oli tullut vauvauutisia! Paljon onnea Myrylle pojasta! Onkohan muitakin elokuisia jo vauvanhakumatkalla. Itselläni ei mitään sellaisia tuntemuksia, että ainakaan heinäkuun puolella olisi vauva valmis syntymään. Ei supistuksia, ainakaan kipeitä sellaisia. Kohdunsuu lääkärin mukaan puolipehmeä, eikä vauva vielä täysin kiinnittynyt, vaan pää liikkuu.

Täälläkin alkaa vihdoin siivousintoa löytymään. Vaatekaapista siivosin monta pussillista turhia vaatteita ja kenkiä kierrätykseen. Vauvan sänky haetaan kohta lainaan, ja ostetaan vaunut (käytetyt), hoitopöytä jo haettiin toisilta tuttavilta. Kantoliinan tilasin netistä, pitäisi harjoitella solmimista.

Yöunettomuus vaivaa täälläkin. Usein herään 4-5 aikoihin, ja niin myös vauva, liikelaskennan saa heti aamusta täyteen eikä tarvitse tuntia odottaa. Tosin viime yö oli poikkeus, nukuin kuin tukki, olin niin väsynyt ikean reissusta ja sukuloimisesta.

Ei nyt muuta. T: mantse 36+4

Vierailija
25/25 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää kauheeta, kun ei tiedä mitä tässä täytyisi OIKEASTI tehdä..Huimaaminen on tällä hetkellä pahin oire, mutta sitten kun huono olo menee hetkeksi ohi pahimmiltaan, niin tuntuu jotenkin tyhmältä, että on edes ajatellut soittoa svo:lle.Onko tässä sit liian hätäinen, jos alan sinne soittelemaan..??

Tänään tuli postissa H&M:n ja Anttilan uudet syyskuvastot ja H&M:ltäkin löytyi paljon ihania vaatteita mitä voisi tilata..Ainoa ongelma on, että ei tiedä kokoaan..Tarkoitus olisi päästä piakkoin entisiin mittoihin, mutta sen aika näyttää onnistunko siinä..Innolla odotan vauvan syntymää ja samalla sitä, että saan oman vatsani takaisin, pääsee kumartumaan, ei ole selkäsärkyjä, ei paineen tunnetta jne..Ennenkaikkea haluan saada farkut jalkaan ja omat vaatteet..Alkaa vähitellen käymään tylsäksi mun vaatevalikoima, kun ei ole enää kovin montaa riepua, mikä päälle mahtuu..

Tiistaina olisi yhdet pippalot, joihin täytyisi mennä, ellei olla synnyttämässä (toiveajattelua) ja mulla ei ole MITÄÄN mitä laittaisin päälleni!!!Kaikissa mekoissa näytän vaan entistä lihavammalta, enkä saa niitä näyttämään niin hyviltä, kuin kuuluisi!!Housuja on tasan yhdet, jotka päälle mahtuu ja niissäkin on polvessa reikä, kun koira hyppäsi vasten ja kynsi jäi kiinni (pennulla oli ikää 3kk)!!

Edes vähän edustava kun täytyisi olla..Eli toivotaan, että viikonloppuna päästään synnyttämään, ettei tarvitsisi pohtia sit näitä ongelmia..

Joku puhui riidoista miehen kanssa..Ne on ikäviä, varsinkin jos on taipunusta raskaudenaikaiseen herkkyyteen..

Meillä mies on käyttäytynyt ihan normaalisti mua kohtaan, ei mitenkään yltiöpäisen ylihuolehtiva, mutta ei välinpitämätönkään..

Riitoja meillä ei ole tämän raskauden aikana ollut kuin ehkä 3.Ja nekin on ollut enemmänkin kinoja, eikä riitoja..En tiedä kuka on muutuunut, mutta nyt on riidat loppuneet, ehkä me ollaan opittu kommunikoimaan keskenämme paremmin ja lukemaan toisiamme niin, että vältetään yhteentörmäykset..

Mieheltä juuri kyselinkin, että onko mun mielialat vaihdelleet hänen mielestään paljon tämän raskauden aikana..Totesi, että olen nyt tasaisempi, kuin aiemmin..En kuulemma vouhota asioista nyt niinkuin joskus aiemmin.. :)

Mä kun olen aina ollut luonteeltani levoton ja malttamaton ja kaikki olisi pitänyt saada heti tänne nyt..

Nyt iltapesuille ja nukkumaan.. ÖITÄ!!!

pikku_ruu