Miten pääsätä väärästä miehestä ja huonosta suhteesta eroon?
Eroni jälkeen tapasin miehen, jonka kanssa olemme olleet yli vuoden yhdessä, hän viettää paljon aikaa luonani. Minulla on myös kaksi alakouluikäistä lasta.
Tiedän, että mies on väärä minulle...Mies ei osallistu kotitöihin, ei ota lapsiani huomioon kuten pitäisi (eivätkä lapseni oikein pidä hänestä), syö kyllä ruokiani ja kuluttaa sähköä, mutta kuluihin ei haluaisi osallistua...ei kuulemma ole rahaa...Muutenkin on aika pessimistinen ja ailahteleva luonteeltaan. Kaiken lisäksi on pettänyt minua :(.
Ystävienikin mielestä ansaitsisin paljon paremman miehen, ja heidän mielestään tämä on oikeastaan huonompi kuin eksäni! Mies on ollut ihan samanlainen jo eksänsä kanssa heidän yhdessäoloaikanaan...olivat kauan yhdessä. Lastenhoitoon ei ole juurikaan osallistunut, silti haluaisi kanssani lapsia (nii-in, että saisin yksin sitten lapsista huolehtia...). Tuntuu, ettei ole avioerostaankaan oppinut, vaan toistaa samat virheet uudestaan uuden naisen kanssa...:(
Mutta MIKSI en pääse miehestä eroon? Joku ihme voima pitää meitä yhdessä. Fyysisesti sovitaan loistavasti yhteen, välillämme on kosolti kemiaa ja sängyssä menee hyvin. Luulen, että tuon takia emme pysty eroamaan.
Kuitenkin järki sanoo, ettei tätä suhdetta kannattaisi jatkaa. Vaikka sitä mistä puolelta tarkastelee.
Siis, antakaa ystävät vinkkejä, miten tulisin järkiini ja pystyisin jättämään tämän suhteen?
Kommentit (8)
No tuota mäkin olen kyllä ajatellut, et pitäisin fuckbuddyna mut samalla etsisin jotain muuta. On itsekin tehnyt mua kohtaan väärin, kun petti.
Ap
Mitäs jos kokeilisit sellaista lausetta, kuin "mä en halua nähdä sua enää, mulle riitti, häivy?" Ei kai se seksi nyt voi olla niin tärkeätä, että passaat tuota uskotonta äijää? kohta olet sille varmaan paksuna ja poraat taas täällä, miten "mies ei tee kotitöitä, sillä on epämääräisiä menoja, ei osallistu rahamenoihin, mitä mä teen?"
No jätä se.
No lopeta seksi jollain tekosyyllä ja katso mitä sitten tapahtuu. Tuskin näet miehen parhaimpia puolia enää.
4, olet oikeassa. Kyllähän seksi voi olla hyvää j vetovoimaakin voi olla varmasti itselleen sopimattomankin kanssa.
5, tuo voisi olla hyvä idea. Itse asiassa mulla saattaisi olla ihan sopiva tekosyykin tuohon just nyt...
Tai sitten alan vaan tapailemaan muita sen selän takana. Se on itse aika paskamaisesti käyttäytynyt mua kohtaan.
Ap
Miksi selän takana? Eikö kerrankin kannattaisi sanoa suoraan, että kuule Masa, ei tästä mitään tule? Sä olet niin vetelä ja laiska, että mä en viitti sua kattella. Lisäksi mä alkaisin veloittaa niistä iltapaloista. Jos ei ole rahaa, niin eihän aikuinen mies yh-äidillä syömistään maksata.
Mitä niin hiton erinomaista siinä on, mitä muilla miehillä ei muka ole? Ei voi olla pelkästään se seksi. Vika on omien korviesi välissä, että suostut taas äijälle lattiarätiksi. Vilkaiseppas peiliin. MIksi erosit, jos vaihdoit vielä huonompaan?
Siis vkl:nakin kun siivosin täällä, ei mies eväänsä liikauttanut auttaakseen mitenkään. Joo, tiedän varsin hyvin, että vika on omien korvieni välissä! Nyt sitten vaan hyviä keinoja käyttöön, että pääsen tästä miehestä eroon...
Selväähän on, ettei tuo tule muuttumaan. Kun ei kertakaikkiaan halua nähtävästi.
Ap
Se, mikä on parempaa tän kanssa, on läheisyys ja seksi. Eksä oli todella tunnekylmä henkilö.
Tämän kainaloon pääsen aina kun haluan, ja siinä on hyvä olla. Siksi varmaan en jotenkin pysty lähtemään...
Ja tosiaan sängyssä sujuu paremmin kuin hyvin.
Ap
Pidä se fuckbuddynä siihen saakka että löydät seuraavan, mutta älä nyt herranjestas uuteen huonoon suhteeseen ala!