Miksi joulupapereia ei saa jo kaupasta
Tarttis saada ekat lahjat paketoitua.
Kommentit (26)
Lokakuussa tulee joulu kauppoihin ♡ en malta odottaa. Itsekkin olen jo aloittanut joululahjojen ostamisen, koska on vähän huono rahatilanne hoitovapaan takia. Lokakuussa alan virittelee kausivaloja tuomaan valoa ja korkkaan glögi kauden. Ostan aina vuodenvaihteessa jemmaa pari litraa glögiä, jotta voi heti lokakuun alussa hörppiä glögiä takkatulen loisteessa.
Vierailija kirjoitti:
Joko olet joulukoristeet ottanut esille?
En koristele kotia.
Minulla on aina joulupaperia kotona. Ostan sen verran reilusti, että kaikki ei mene.
Käytän joululahjoihin myös yksivärisiä lahjapapereita, niitähän myydään ympäri vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Lokakuussa tulee joulu kauppoihin ♡ en malta odottaa. Itsekkin olen jo aloittanut joululahjojen ostamisen, koska on vähän huono rahatilanne hoitovapaan takia. Lokakuussa alan virittelee kausivaloja tuomaan valoa ja korkkaan glögi kauden. Ostan aina vuodenvaihteessa jemmaa pari litraa glögiä, jotta voi heti lokakuun alussa hörppiä glögiä takkatulen loisteessa.
Glohiä voi tehdä itsekin. Raaka-aineita on kaupoissa (ja Alkossa) ympäri vuoden.
Malta odottaa pari viikkoa, niin ruokakaupat täyttyvät isoista suklaarasiakasoista!
Ensimmäinen varma joulun merkki.
Ostin alennusmyynnistä joulun jälkeen niin nyt on useampi rulla valmiina 👍 ihanaa kun joulusuklaita oli tullut jo kauppaan