Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joulupapereia ei saa jo kaupasta

17.09.2020 |

Tarttis saada ekat lahjat paketoitua.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin alennusmyynnistä joulun jälkeen niin nyt on useampi rulla valmiina 👍 ihanaa kun joulusuklaita oli tullut jo kauppaan

Vierailija
22/26 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuussa tulee joulu kauppoihin ♡ en malta odottaa. Itsekkin olen jo aloittanut joululahjojen ostamisen, koska on vähän huono rahatilanne hoitovapaan takia. Lokakuussa alan virittelee kausivaloja tuomaan valoa ja korkkaan glögi kauden. Ostan aina vuodenvaihteessa jemmaa pari litraa glögiä, jotta voi heti lokakuun alussa hörppiä glögiä takkatulen loisteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/26 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko olet joulukoristeet ottanut esille?

En koristele kotia. 

Vierailija
24/26 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina joulupaperia kotona. Ostan sen verran reilusti, että kaikki ei mene.

Käytän joululahjoihin myös yksivärisiä lahjapapereita, niitähän myydään ympäri vuoden.

Vierailija
25/26 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lokakuussa tulee joulu kauppoihin ♡ en malta odottaa. Itsekkin olen jo aloittanut joululahjojen ostamisen, koska on vähän huono rahatilanne hoitovapaan takia. Lokakuussa alan virittelee kausivaloja tuomaan valoa ja korkkaan glögi kauden. Ostan aina vuodenvaihteessa jemmaa pari litraa glögiä, jotta voi heti lokakuun alussa hörppiä glögiä takkatulen loisteessa.

Glohiä voi tehdä itsekin. Raaka-aineita on kaupoissa (ja Alkossa) ympäri vuoden.

Vierailija
26/26 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malta odottaa pari viikkoa, niin ruokakaupat täyttyvät isoista suklaarasiakasoista!

Ensimmäinen varma joulun merkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme