Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö blogeja jotka kertovat suurperheen elämästä?

Vierailija
17.09.2020 |

Olisi kiva löytää lukemista. Google tarjoaa näitä 4 lasta = suurperhe blogeja mutta kiinnostaisi löytää oikeasti ison perheen blogeja. Vinkkejä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan? Mitään? Eikö näitä ole?

Vierailija
2/12 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheblogit ovat minusta moraalisesti vähintään kyseenalaisia. Onko se nyt oikein, että äiti (se bloggaaja on aina äiti) jakaa perheen tulemiset ja menemiset, kasvun vaiheet, ilot ja surut jne. Omin luvin koko maailmalle? Mahdollisesti vielä kuvien kera.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaahtokarkkia villasukissa on mutta en tykkää enää siitä, kun jättivät kahvilansa verot maksamatta ja ovat ns uskovaisia.

Vierailija
4/12 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä blogeista, mutta vlogi löytyy YouTubesta: Licciardo Toivola. Puhuvat tosin englantia siinä.

Vierailija
5/12 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin joskus mukavaa blogia. Sitä kirjoitti yhdeksän lapsen äiti. Se oli kaunis ja rehellinen blogi. Äiti ei pyrkinyt luomaan itselleen mitään superäidin viittaa, vaikka kauniisti puhuikin perheestä ja äitiydestään, mutta myös suuren perheen tuomista väsymyksen jne.tunteista. Äiti oli ammatiltaan kuoronjohtaja ja myi myös maalaamiaan tauluja, kortteja jne. En enää muista blogin nimeä, tietäisikö joku ?

Vierailija
6/12 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti ja melukylän lapset

Vierailija
7/12 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä blogeista, mutta vlogi löytyy YouTubesta: Licciardo Toivola. Puhuvat tosin englantia siinä.

Tämän tiedän mutta en tykkää. Liian kiillotettua ja kullattua. Jotenkin häiritsee se että isommat lapset ovat aina pienten kaitsijoita että äiti pääsee toteuttamaan itseään. Pinnallinen.

Vierailija
8/12 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luin joskus mukavaa blogia. Sitä kirjoitti yhdeksän lapsen äiti. Se oli kaunis ja rehellinen blogi. Äiti ei pyrkinyt luomaan itselleen mitään superäidin viittaa, vaikka kauniisti puhuikin perheestä ja äitiydestään, mutta myös suuren perheen tuomista väsymyksen jne.tunteista. Äiti oli ammatiltaan kuoronjohtaja ja myi myös maalaamiaan tauluja, kortteja jne. En enää muista blogin nimeä, tietäisikö joku ?

Tämä kuulostaisi kivalta. Toivottavasti joku muistaisi nimen.

Ap

Vierailija
9/12 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Sivuseikka

Vierailija
10/12 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää, kuka noita blogeja lukee ja miksi? Etenkin suosituimmat blogit on toinen toistaan huonompia. Olen välillä yrittänyt löytää jotain hyvää blogia, mutta en ole vielä löytänyt.

Kuvia jostain kukkasista ja yli-imelien voimalauseiden kirjoittelua.

Käyn siis välillä katsomassa, et löytyiskö jotain, kun jostain puhutaan tai jotain suositellaan ja ne on toinen toistaan huonompia. En ymmärrä, miten joku jaksaa käyttää aikaansa toljottamalla kuvia sisustustyynyistä, mutta huvinsa toki kullakin.

Vierailija
11/12 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää, kuka noita blogeja lukee ja miksi? Etenkin suosituimmat blogit on toinen toistaan huonompia. Olen välillä yrittänyt löytää jotain hyvää blogia, mutta en ole vielä löytänyt.

Käyn siis välillä katsomassa, et löytyiskö jotain, kun jostain puhutaan tai jotain suositellaan ja ne on toinen toistaan huonompia. En ymmärrä, miten joku jaksaa käyttää aikaansa toljottamalla kuvia sisustustyynyistä, mutta huvinsa toki kullakin.

Sama. Kyllähän hyvällä ja laadukkaalla blogilla täytyisi olla jotain annettavaa lukijalle. Muutakin kuin voimalauseita.

Vierailija
12/12 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itse luen juuri siksi noita missä ei ole mitään kaupallisia yhteistöitä. Kuten tuo Sivuseikka, jonka nimen joku muisti.

Luen myös paljon ulkosuomalaisten blogeja. Heistä suurin osa kirjoittaa niitä pitääkseen yllä suomenkieltään ja saadakseen vertaistukea. On mielenkiintoista lukea ihmisten kokemuksia muualta. Lisäksi pidän tärkeänä sitä, että kirjoittajan kanssa voi käydä keskustelua ja hän jaksaa vastailla lukijoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi