Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Kastelli valmistaloista?

Vierailija
10.11.2013 |

Oletteko olleet tyytyväisiä saamaanne palveluun ja lopputulokseen? Oletteko säästyneet esim. sisäilmahuolilta ja falskaavilta ikkunoilta? Voitteko suositella?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme asuneet kohta kolme vuotta, ja kokemukset ovat olleet hyviä. En tiedä onko sillä merkitystä, että meillä on matalaenergiamalli. Ei ole ikkunat falskailleet, eikä ole ollut sisäilmaongelmia.

Toimitukset tulivat ajallaan ja työt hoituivat sovitusti. Haluamamme muutokset onnistuivat myös.

Vierailija
2/5 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö asioihin itse vaikuttamaan vai onko tuurista kiinni ettei em. ketjussa mainitut asiat toteudu omalla talotyömaalla?

Vierailija
4/5 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö asioihin itse vaikuttamaan vai onko tuurista kiinni ettei em. ketjussa mainitut asiat toteudu omalla talotyömaalla?

Vierailija
5/5 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 21:38"]

[/quote]

Tottakai huonolla tuurilla voi tapahtua virheitä, näinkin isoissa asioissa. Kuitenkin Kastelli on vuosikausia ollut Suomen myydyin, joten ilmeisesti tuon ketjun vajaan sadan vastaajan (joista oletettavasti suuri osa on samoja) lisäksi löytyy paljon tyytyväisiä Kastellin omistajia, jotka ovat suositelleet eteenpäin .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän