Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, ongelma olen minä

Vierailija
17.09.2020 |

Miten saisin itselleni rauhallisemman olon? Mieluiten jopa asia-ei-kuulu-minulle tai ei-kiinnosta -olon. Ärsyttää niin paljon, että ärsyynnyn tästä.

Ja homman nimi on mieheni ex. Joka on jatkuvasti elämässämme lasten takia. Eli syy on hyvä. Viestejä vaihdetaan heti aamusta ja uudelleen illalla. Välillä saattaa soitella niiden lisäksi.

Olen kiukkuinen, koska en ikinä saa viettää aamua mieheni kanssa jossa ex ei olisi kolmantena pyöränä puhelimen toisessa päässä. Iltaisin uusi ärtymys samasta asiasta. Jos olemme leffassa/romanttisesti ulkona syömässä tms. viestitellään kesken illan exälle. Haluaisin edes joskus hetken ilman kolmatta pyörää, mutta se ei ole mahdollista.

Miten päästä näistä tunteista eroon? Haluaisin olla fiksusti käyttäytyvä enkä tälläinen äkäpussi.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sillä perhetyöntekijällä ole itsellään joku ongelma, kun järjestää tuollaista toisille? Ei mikään ihme, että alkaa hajottamaan, ärsyttää jo pelkkä ajatuskin. Tottakai elät omaa elämääsi ja nautit suhteesta, lasten asiat voi hoitaa ihan normaalisti, eikä tarvitse koko ajan olla yhteydessä. Turhaan soimaat itseäsi, harva tuollaista jaksaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi