Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies välttämättä halusi etälapset tänne tänään, ja

Vierailija
10.11.2013 |

kuinkas siinä sitten kävikään: Mies jaksoi olla "aktiivinen" noin tunnin ajan, ja loppuajan hän on maannut sohvalla tai sängyllä puoliunessa. Toinen lapsi on tuijottanut melkein koko ajan tietokoneelta lastenohjelmia ja toinen sitten piirrellyt, tehnyt palapelejä jne yksikseen.

Mitä hiton iloa on haluta ne lapset tänne, jos ei jaksa olla edes hereillä? Ihan naurettavaa. Jos minä näkisin lapsiani vain pari kertaa kuussa niin viettäisin sitten ihan aikaa niiden kanssa silloin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän oot löytänyt tosi miehen itsellesi. Nyt vaan lisää lapsia.

Vierailija
2/16 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana unelmamies sulla. Rakastaa mielikuvaa isänpäivästä, mutta tuntikin lapsia on liikaa.ii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 17:40"]

[/quote]

Älä. Tuntuu koko ajan laiskistuvan. Ennen hän sentään jaksoi olla lasten kanssa mutta nyt vaan nukkuu myöhään ja löhöää sohvalla.  Ensi kerralla kun lapset tulee niin minä lähden muualle :-)

Vierailija
4/16 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 17:42"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 17:40"]

[/quote]

Älä. Tuntuu koko ajan laiskistuvan. Ennen hän sentään jaksoi olla lasten kanssa mutta nyt vaan nukkuu myöhään ja löhöää sohvalla.  Ensi kerralla kun lapset tulee niin minä lähden muualle :-)

[/quote]Kannattaako odottaa seuraavaan kertaan?Nosta kytkintä samantein......

Vierailija
5/16 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan teillä ehkäisy kunnossa ja siitä huolehdit nimenomaan sinä?

Tuollaisen miesaarteen laittaisin kyllä edelleen kiertoon.

Vierailija
6/16 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on aikaa, laitat miehen lastensa kanssa vaikka elokuviin.

Vierailija
7/16 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun ap ajattelee, että se on ihan erilainen siten minun kanssa saamien lasten kanssa.

Vierailija
8/16 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota niille lapsille, että hakevat ämpärillisen kylmää vettä ja kaatavat sen isukkinsa päälle.

Vierailija
9/16 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se arki on lasten kanssa. Ensin leikitään ja sitten kerätään voimia. Lasten on hyvä leikkiä ihan itsekseenkin.

Ehdota, että lähdette koko konkkaronkka lähipuistoon telineisiin roikkumaan. Ja sitten kun kaikki ovat pukeissa, niin sanot että ai niin pitää soittaa Maijalle,menkää te edeltä.

Vierailija
10/16 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuo olla tavallista "oleiluakin". Ei kaikkien päivien tarvitse olla suunnteltua, superia laatuaikaa. Jos on niin, että mies onkin laiska tai vaikka masentunut, silloin toinen aikuinen tekee työt, että lapset voivat hyvin. Uusperheessä ei erotella sitä kuka lapset on siittänyt. Aikuiset ovat aikuisia kaikille lapsille.

Ja juu, olen uusperheen mamma eikä mies ole tosiaankaan aina ollut se aktiivisin lasten kanssa touhuaja tai ruuanlaittaja. Lapset ovat olleet kotona kanssani silloinkin, kun mies on töissä. Ihan samalla tavalla heitä olen kuskannut kouluun, harrastuksiin kuin muitakin lapsia.

Vierailija
11/16 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää mieheltä. Toisaalta älä anna lasten yksin olla, vaan mene leikkimään heidän kanssaan.  Ehkä isäkin sitten innostuu. Voit myös sanoa hänelle asiasta.

Vierailija
12/16 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Kyllä mäkin usein makoilen sängyllä tai sohvalla kun lapset touhuaa omiaan, mun mielestä se kuuluu ihan normaaliin perhe-elämään. Siinä on tietysti se ero että olen nainen ja asun lasteni kanssa saman katon alla. Kai mulla sitten on siihen enemmän oikeus. Vai onko mullakaan?

Vierailija
13/16 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no tämä oli siis nimenomaan ylimääräinen päivä. Oletin että kun mies halusi oikein lapset tänne niin hän viettäisi myös heidän kanssaan aikaa. Sen sijaan mies olikin oikein superflegmaattinen koko päivän.

Tottakai on normaalia perhe-elämää ettei koko ajan touhuta yhdessä, mutta ei kai jumaliste kukaan tarvitse parin tunnin lepoa. Näyttäkää mulle yksikin perheenäiti, joka voi normaalina päivänä lasten kanssa makoilla sängyllä rauhassa pari tuntia.

Vierailija
14/16 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 18:02"]

Voihan tuo olla tavallista "oleiluakin". Ei kaikkien päivien tarvitse olla suunnteltua, superia laatuaikaa. Jos on niin, että mies onkin laiska tai vaikka masentunut, silloin toinen aikuinen tekee työt, että lapset voivat hyvin. Uusperheessä ei erotella sitä kuka lapset on siittänyt. Aikuiset ovat aikuisia kaikille lapsille.

Ja juu, olen uusperheen mamma eikä mies ole tosiaankaan aina ollut se aktiivisin lasten kanssa touhuaja tai ruuanlaittaja. Lapset ovat olleet kotona kanssani silloinkin, kun mies on töissä. Ihan samalla tavalla heitä olen kuskannut kouluun, harrastuksiin kuin muitakin lapsia.

[/quote]

Ja höpön löpön sanon minä. Uusi kumppani ei ole vastuussa menneisyyden vahinkolaukauksista, joka kärsiköön tekemistään typeryyksistä itse.

Vierailija
15/16 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se maannut pari tuntia vai koko päivän? Mä makaan kyllä joka päivä pari tuntia, aina siinä ruuanlaiton, siivoamisen, ulkoilun jne. väleissä ja lisäksi koko pienemmän päikkäriajan, jolloin isompi katsoo telkkaria.

Vierailija
16/16 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 18:54"]

Joo no tämä oli siis nimenomaan ylimääräinen päivä. Oletin että kun mies halusi oikein lapset tänne niin hän viettäisi myös heidän kanssaan aikaa. Sen sijaan mies olikin oikein superflegmaattinen koko päivän.

Tottakai on normaalia perhe-elämää ettei koko ajan touhuta yhdessä, mutta ei kai jumaliste kukaan tarvitse parin tunnin lepoa. Näyttäkää mulle yksikin perheenäiti, joka voi normaalina päivänä lasten kanssa makoilla sängyllä rauhassa pari tuntia.

[/quote]

Annas kun arvaan. Mies halusi ne lapset luokseen, koska on "isänpäivä", eli hän on itse pääroolissa ja juhlinnan ja hypetyksen kohde. Siihen tarvitaan niitä lapsia. Hän myös katsoi, että päivänsankarina voi ottaa rennosti ja keskittyä juhlakaluna oleiluun sohvalla. Onhan pelkkä ajatuskin isyydestä todella uuvuttava...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi