Tajusin, että täytän tänä vuonna 40 enkä ole koskaan käynyt treffeillä
Pitäisköhän kokeilla ;D ? Veikkaan tosin, että yliarvostettua. Ja toisaalta pitäis kai olla joku treffikumppani. Harvoja asioita, joita ei oikein pysty tekemään yksin. Vinkkejä?
Kommentit (12)
Hienoa, olet kuitenkin vieläkin ihan tajuissasi. Itsellisen elämä on mukavaa ja helppoa, kun sen oikein oivaltaa!
No ei ne treffit mitään ihmeellisiä kokemuksia ole. Semmosta, miten sen nyt sanoisi? Melko teennäistä teatteria. Aivan yliarvostettu.
Riippuu, menetkö treffeille oikean elämän kautta, vai liukuhihnatinderin. Ero on, kuin yöllä ja päivällä.
Jos et halua elää koko loppuelämääsi yksin, kannattaa kokeilla. Mitä enemmän ikää tulee lisää, sitä hankalammaksi treffeille meneminen käy jos kokemusta ei ole.
En minäkään. En ole myöskään koskaan seurustellut. Kyllähän tässä aika luuseriksi itsensä tuntee...
N34
Itse olen 35v enkä ole koskaan käynyt treffeillä. En ole edes yrittänyt. Ei vain jaksa.
Olen 43 v ja reilu parikymppisenä oli muutamat treffit. Sen jälkeen en ole jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Enkä minä.
M incel
Oletko tehnyt asian hyväksi mitään vai tyydytkö olotilaasi?
Joskus nuorempana miettinyt muutaman kerran että pitäisikö yrittää päästä treffeille. Nyt ei enää edes kiinnosta. M39
Kokeile ihmeessä, eipä jää mietityttämään.