Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 170 cm pitkä, kuppikoko 85F.

Vierailija
10.11.2013 |

Ylipainoa ehkä n. 10 kg eli painan n. 80-83  kg (en ole käynyt puntarilla aikoihin, joten tarkkaa painoa en tiedä). Mitä mieltä mitoistani?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sua 2cm lyhyempi 75B. Painoa 58kg. Noihin verrattuna mittasi tuntuu hurjilta. Jos olisit 70kg niin olisit vain vähän iso, nyt kyllä taidat olla tosi iso.

Vierailija
2/8 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet isokokoinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen norsu todennäköisesti. Näytät varmaan huvittavalta, jos laitat korkeakorkoiset kengät, kuin possu korokkeella?

Vierailija
4/8 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa saanut pahansuopia kommentteja. Sinulla on samat mitat kuin minulla! Vain kilot eivät täsmää, minulla on enemmän. Nauttikaamme naisellisuudestamme:)

Vierailija
5/8 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 14:37"]

Oletpa saanut pahansuopia kommentteja. Sinulla on samat mitat kuin minulla! Vain kilot eivät täsmää, minulla on enemmän. Nauttikaamme naisellisuudestamme:)

[/quote]Koetko olevasi läski, viittaa saatuihin kommentteihin. Itse en, miehet ainakin tykkää, ylipaino onnex jakaantunut tiimalasimuotoisesti. No, maha voisi olla pienempi, sen myönnän :),ap

Vierailija
6/8 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minustakin miehet tykkää... etenkin hoikat sääret saa paljon huomiota.  

T. 2

Vierailija
7/8 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykyisin sana kurvikkuus yhdistetään läskiin kroppaan? Varsinkin brittimediassa jokainen läski on "curvy". Mitä kurvikasta on läskissä? Läskihän on yleensä sellainen muodoton tursuileva löllö. Itsellänikin on painossa pudotettavaa, eikä tulisi mieleenkään kutsua itseäni kurvikkaaksi, olen ihan rehellisesti läski.

Kurvikas on hoikka, jolla on tissit, vyötärö, lantio ja perse.

Ei tasapaksu vyötärötön ja kapealanteinen laiheliini, eikä myöskään lösähtänyt ihrapallo.

Kurvikas nainen:

http://images5.fanpop.com/image/photos/28600000/jayne-mansfield-jayne-mansfield-28642481-936-1209.jpg

http://www.skinnyvscurvy.com/wp-content/uploads/2011/03/Jayne-Mansfield-BikiniFest2009-560.jpg

Vierailija
8/8 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainakin epävarma ihminen. Mitoistasi minulla ei ole mitään mieltä, sinut pitäisi nähdä livenä, eikä numeroina.