Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herättää Tuhkalapset video youtubessa

Vierailija
10.11.2013 |

tai Ash babies.

Linkkiä en nyt laita, koska en tiedä, onko sopivaa materiaalia tälle sivustolle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kampanja, saa juntitkin ajattelemaan! tv. Isi

Vierailija
2/7 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella sairas video! Itse en ole koskaan polttanut, mutta tuo video on jotakin todella kuvottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa käytävä katsomassa. Kipeetä. Oikealla asialla joo.

Mutta TUHKALAPSET! Siinäpä vasta mukava hellittelynimi vauvalle.

Video on sairas ja ei mielestäni aja asiaansa. No keinot tupakoinnin lopettamiseksi taitaa olla vähissä, joten tehdään sitten inhorealismista ja ylisyyllistämisestä keino.

Vierailija
4/7 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASIAA!!!!

Vierailija
5/7 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit saavat pahoinpidellä lapsiaan yleensä siihen kenenkään puuttumatta ja nytkin sitä puolustellaan sillä, että nikotiiniriippuvuus on sairaus, josta on vaikea päästä eroon, kun ei ole riittävää motivaatiota?!

Vierailija
6/7 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tiiä, mikä siinä tupakoinnin lopettamisessa on niin vaikeaa. Juuri oli jossain lehdessä tietoa tupakoivista äiteistä, niin siinä selitettiin, että joistakin on vain positiivista, että lapsi syntyy pienenä. Mielestäni kuvastaa tyhmyyttä.

Tupakoinin vaaroista pitäisi antaa neuvolassa OIKEAA tietoa eikä "lopettamisesta aiheutuva stressi voi olla vaarallisempaa kuin tupakointi" -tyylistä tietoa.

t. Itse ennen raskauttaan polttanut ja heti kun saanut tietää olevansa raskaana lopettanut

Vierailija
7/7 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 11:00"]

Emmä tiiä, mikä siinä tupakoinnin lopettamisessa on niin vaikeaa. Juuri oli jossain lehdessä tietoa tupakoivista äiteistä, niin siinä selitettiin, että joistakin on vain positiivista, että lapsi syntyy pienenä. Mielestäni kuvastaa tyhmyyttä.

Tupakoinin vaaroista pitäisi antaa neuvolassa OIKEAA tietoa eikä "lopettamisesta aiheutuva stressi voi olla vaarallisempaa kuin tupakointi" -tyylistä tietoa.

t. Itse ennen raskauttaan polttanut ja heti kun saanut tietää olevansa raskaana lopettanut

[/quote]

Itse olet ilmeisesti vetänyt jotakin muuta kuin tupakkaa, opettele kirjoittamaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi