Typerä kysymys kaikille, jotka ovat joskus olleet ihastuneita.
Oletko tahallaan ja toistuvasti hakeutunut ihastuksesi lähettyville, et siis välttämättä liian lähelle vaan "hollille"?
Tekevätköhän miehet myös tätä? Yrittävät päästä jutulle, kuitenkin niin että eivät vaikuttaisi millään tavalla kiinnostuneilta?
Hälläväliä onko tunne molemmin puoleinen, itse olen tehnyt juuri näin, ihanasti lanteita keinutellen ja hyvältä tuoksuen kävellyt ja yrittänyt houkutella ihastuksen lähemmäs. :D
Kommentit (5)
No tottakai normaaleilla ihmisillä se ihastuskäyttäytyminen menee juuri niin, että hakeudutaan lähelle ja juttusille aina kun mahdollista. Itselläni on ihastuminen nykyään senverran vammaista, etten oikeastaan tee muuta kuin etäältä vilkuilen mahdollisimman huomaamattomasti, kun kyllästyin siihen että se oli aina yksipuolista.
En ole tehnyt. Jos näyttäisin hyvältä, varmasti tekisin, mutta kun en näytä, ennemmin piiloudun.
Itsellä on niin huono itsetunto lihavuuteni takia, että mitä ihastuneempi olen - sitä enemmän välttelen ihastustani, etten vaikuta päällekäyvältä. En siis katso ihastusta laisinkaan, sano mitään tai ole edes lähellä.
Onhan sitä koulussa, töissä tai harrastuksissa joskus samaan kahvipöytään pyritty.