Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukat paketista ja rukkaset seksistä.

Vierailija
10.11.2013 |

Tää taitaa olla aika tavallinen kuvio. Meillä ainakin. Lapset katsoo kyllä piirrettyjä pitkään ja rouva voi silloin lukea. 

Hyvää kaikille Äideille!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sama täällä. Ja aamupalaksi sitä mitä tämä isukki lapsille laittaa

Vierailija
2/10 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, olisin onnellinen, jos mulla olis vielä mies, lasteni isä. Mutta ei ole, eka isänpäivä erossa. Erosta vasta pari kuukautta, sattuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs nämä sukkien saajat antavat vaimoilleen lahjaksi äitienpäivinä?

Vierailija
4/10 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP antoi ihan vitun kalliin ja hienon korun ja illallisen

Vierailija
5/10 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pikku poika toi isänpäivä lahjan ja itse tuhertaman kortin ja muija oli tehnyt pekonia minkä itse olin ostanut, ihan kiva oli, seksistä nyt ei voi kuin haaveilla.

Vierailija
6/10 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten seksi liittyy isänpäivään hei haloo???

Lähteekö äidit äitienpäivänä viettää omaa aikaa?

Onneks olen sinkku. Lapsi menee illalla isälleen. Sinne jää muutamaksi tunniksi jos on äijä viikonlopusta jo selvinnyt. Viime vuonna oli vielä tuhannen tuiterissa. Pojan puolesta harmittaa et isällä on muut prioriteetit ja aina saa pohtia juhlapäivinä onko missä kunnossa.

Vierailija
7/10 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole meillä ainakaan tavallinen kuvio... Mies sai seksiä heti aamusta. Sen jälkeen tehtiin yhdessä vanhimman pojan kanssa aamupalaa hänelle ja lapset antoi lahjoja. Iltapäivällä syödään pakastealtaan kakkua. Lahjoja mulla ei ole tapana antaa.

Vierailija
8/10 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naidaan joka päivä, ei isänpäivä siihen mitään poikkeusta tee,

Vierailija
9/10 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annoin miehelle oiekin kunnon suikkarin kun lapset olivat siirtyneet onnentoivotuksista vanhempien makkarissa piirrettyjen ääreen olkkariin :) 

Ihana makoisa kyrpä suussa ja miehen edessä polvillaan oli hyvä toivottaa kiimaista isänpäivää isännälle <3

Vierailija
10/10 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 12:26"]

Itse annoin miehelle oiekin kunnon suikkarin kun lapset olivat siirtyneet onnentoivotuksista vanhempien makkarissa piirrettyjen ääreen olkkariin :) 

Ihana makoisa kyrpä suussa ja miehen edessä polvillaan oli hyvä toivottaa kiimaista isänpäivää isännälle <3

[/quote]. Voi oksennus