Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko suuttunut ystävälleni aiheetta? Hän on lapseni kummi

Vierailija
10.11.2013 |

ja okei, kysyi kyllä kuukausi ennen lapseni syntymäpäiviä että on ostanut lahjan, laittaako postiin vai keretäänkö hakemaan. Sanoin että tullaan kyllä hakemaan, ei tarvitse postittaa.

No mutta mutta, mulla nyt sattuu olemaan muutakin elämään, olen töissäkäyvä ihminen, käyn myös iltakoulua samalla, niin ja mulla on tää lapsi (hän on kyllä koulussa mutta kyllä sekin aikaa ja vaivaa vie) ja parisuhdettakin pitäisi hoitaa. Joten se lahjan haku nyt vaan jäi. Meillä oli juhlat vasta nyt eilen (oikeista synttäreistä on kulunut jo kuukausi) ja sain vihaisen ilmoituksen pari päivää sitten että lahjan voi hakea maksua vastaan PUNAISEN RISTIN KIRPPUTORILTA, hän ei jaksa enää ostella lahjoja ja odotella tullaanko se hakemaan vai ei. (kuulema tätä tapahtunut paljon juuri hänelle että hän on ostanut lahjan jollekin kaverin lapselle ja säilönyt lahjaa puoli vuotta kaapissa kun ketään ei kiinnosta muka hakea ja sitten lahja (joku vaate?) on ollutkin jo liian pieni) Minun mielestäni tämä ei kuitenkaan minun, SAATI mun pojan syy ole?!

Hän on itse autoton ja asuu 20 km päässä meistä (huonot kulkuyhteydet meille), aiemmin hän on postittanut ja sitä ennen asuttiin lähekkäin joten pääsin tuomaan lahjan.

En voi itselleni mitään että loukkaannuin. En ole häntä enää vuosiin kutsunut synttärijuhliin kun hän ei kuitenkaan pääsisi (se välimatka ja autottomuus) ja hän on kotiäitinä tällä hetkellä ei varaa ei mihinkään takseihin ole.  Enkä sitä vaatisikaan.

Hän laittoi sitten vielä fb:ssa viestin että ei pahalla sanonut mutta hänelle riitti se lahjojen turha ostaminen kun saajia ei tunnu kiinnostavan. En edes vastannut mitään kun suretti pojan puolesta kun varmasti odotti kummitätinsä lahjaa kovasti. 

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on yksi vihje herkkänahkaisuudesta, jos loukkaantuu siitä, että toinen on loukkaantunut itselle. On eri asia olla sitä mieltä, että toisen loukkaantuminen on turhaa kuin vetää itse herneet nenään siitä että minulle on loukkaannuttu/suututtu.

Vierailija
62/71 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 km ja sulla ei ole aikaa hakea lahjaa. Vaikka lupasit.

Mä ihmettelen myös tätä ettet pyydä juhliin, kun toinen ei tule.

Mitä jos ensi vuonna haet hänet. Haet vaikka perjantaina töitten jälkeen, pidätte juhlat lauantaina ja viet takaisin lauantaina.

Muista kertoa lapsellesi oikea syy miksi lahjaa ei tullut.

Myös kummiutta pitää hoitaa. Kummia ei kutsuta juhliin eikä hänen luonaan käydä vaikka luvattii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin tarjoutunut hakemaan kummin juhliin, jos tuollainen matka vain on kyseessä. Eihän siihen mene kuin 20min kaupunkialueellakaan.

Vierailija
64/71 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kk ennen otti kummi yhteyttä, eli 2 kk sulla on joka ikinen ilta ollut parisuhteen hoitamista, koulua ja lapsen kanssa olemista. Lasta ja kummia ei voinut laittaa samaan päivään ?

Kysy mitä kummi osti pojalle, osta samanlainen ja menkää ensi pe kylään. Annat paketin kummille niin ettei lapsi näe.

Ja sinä, kasva aikuiseksi !

Vierailija
65/71 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,sulla olisi ollut reilu kuukausi aikaa hakea.. 20 km väliä. 

Kyllä sun pitää katsoa omaa käytöstäsi peilistä.

Vierailija
66/71 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 06:59"]

Niin,sulla olisi ollut reilu kuukausi aikaa hakea.. 20 km väliä. 

Kyllä sun pitää katsoa omaa käytöstäsi peilistä.

[/quote]

Anteeksi, reilu 2kk siis.

Vierailija
67/71 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vaivalloinen parisuhde, jos sitä pitää hoitaa niin paljon, että kaksi kuukautta kestää ajaa 20 km.. itse ajan joka helevetin ilta tuon verran lasten harrastusten takia, työmatkakin on 35km suuntaansa. Ja varsinkin jos itse olet sanonut että tulet käymään. Jos kerran tiedät että elämäsi on noin vaikeaa, miksi et pyytänyt postittamaan? Ymmärrään tuota kummitätiä ihan hyvin, en kyllä tajua että miten kotiäitiys estää kulkemasta busseilla? Silloinhan sitä aikaa vasta onkin.

Vierailija
68/71 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ap sanoi että kummin luota on huonot kulkuyhteydet, onko tullut mieleen että jokapaikassa Suomessa ei ole mahdollisuutta vaan hypätä bussiin ja mennä mihin haluaa, koska haluaa?

Vierailija
69/71 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja typeriä myös osa näistä vastaajista!?!

Minusta ihmisen voisi kuitenkin ihan periaatteesta kutsua vaikkei pääsisikään paikanpäälle, se olis kuitenkin ihan kohtelias ele. Kyllähän se silti pääasiassa kutsutun henkilön tehtävä huolehtia itselleen kyyti... Toki kohteliasta on tarjota itsekkin kyytiä jos omaan aikatauluun sopii. Ja jos on luvannut hakea lahjan itse, niin pitäisihän ne lupaukset pitää tai sitten hyvissä ajoin infoa ettei kerkeäkkään hakea vaan postitse mielummin...

Vierailija
70/71 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit hakenut sen ystäväsi juhliin mukaan jos tiedät hänet vähävaraiseksi eikä välimatkaa ole edes paljon. Ja on todella tökeröä olla kutsumatta, vaikka itselläsi olisi oletus ettei hän "kuitenkaan pääse" osallistumaan. Kiittämätöntä!

Vierailija
71/71 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen sitä mieltä, että täällä lynkataan ketjun aloittaja aina, sanoi hän mitä tahansa - ja monesti ihan turhaan ja aloitusta edes kunnolla lukematta. MUTTA tässä nyt oli kyllä aloitus - tai siis provo - jossa ei ole mitään syytä antaa ensimmäistäkään sympatiapistettä ap:lle. Harvinaisen hankala ihminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi