Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

19-20v mies kiinnostunut 25v naisesta?

Vierailija
10.11.2013 |

Mitä mieltä olette? Eihän tuo ikäero ole edes paha ja mies on kypsä ikäisekseen, koska on nähnyt kaikenlaista. Ikäerossahan ei sinänsä siis ole mitään pahaa, mutta tuossa iässä ja ikäeron ollessa noin päin, ehkäpä sen huomaa? Kun monesti juuri ja juuri parikymppiset miehet omaa vielä vähän sitä lapsellisuutta. Tässä tapauksessa en vaan sitä huomaa, tai sitten olen sokea ihastuksen takia :)

Olen siis itse tuo 25v nainen ja mietin voiko tästä tulla jotain. Yleensä miehet olleet sen 4-6v vanhempia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli just täyttänyt 20 kun mentiin naimisiin. Mä olin 31. Ja tuosta on aikaa 17 vuotta ja ollaan onnellisia ja rakastetaan toisiamme paljon.

Vierailija
2/4 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei. Ehkäpä olet jopa parempi vaihtoehto kuin saman ikäinen tai nuorempi tyttö, jos hän on tosiaan nähnyt kaikenlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän sen huomaa kun tapailette käykö elämäntilanteet yksiin :) jos olette 2 sinkkua niin en keksi että miksei kävisi kun kerran toimeen tulette.. En sinuna antais tuon vaikuttaa mitenkään että ikäero on noin päin.

Vierailija
4/4 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee iät samalla lailla oman miehen kans. Aluks epäilin kovasti että tuleeko mitään ja onnistuuko, mutta ihan hyvin on menny. :) Sen kavereita en vaan välitä nähä, ne tuntuu pennuilta.