Tauski tuli uskoon
Tauski Peltonen puhuu uskostaan Iltamakasiini-lehdessä.
- Ikäni myötä nämä asiat tulevat tärkeämmiksi. Kun ikää tulee, niin alkaa rauhoittumaan ja herkistymään. Elämänarvot ovat muuttuneet. Takana on rajuja eroja sekä selkkauksia, hän kertoo sivustolla.
Tauski kertoo myös lopettaneensa kokonaan alkoholinkäytön.
Hän löysi Jumalan Afrikassa.
- Minut lopullisesti herkisti Afrikassa käyntini. Siellä näkee kurjuutta, köyhyyttä ja nälkää, Tauski perustelee.
Kommentit (25)
Niinhän ne, kaikki vuorollaan. Jotain juttua pitää keksiä lehtiin.
Kenenkään uskoa halventamatta, mutta Tauskin tapauksessa: tuli uskoon? Lehmät lentää, ja kuu on juustoa.
joskus ne jotka tulee uskoon on just niitä kenestä ei sellaista koskaan uskoisi. mäkin olin sellainen ja kuulinkin kerran suoraankin sanottuna että ei olis susta uskonut. paljosta oon siis kiitollinen, paljon oon saanut anteeksi.
Vaimoja hakkaava narsisti ja tajuaa julkisuuskuvansa ryvettyneen. Voi niin läpinäkyvää. Keikatko on vähissä..
Tulihan Matti Nykänenkin... taisi kestää päivän, pari se hurahtaminen.
Eiköhän Tauskikin ryyppää taas jo vanhaan malliin seuraavan Seiskan kannessa jo.
Tauksi pohjustaa joululevyään ja kirkkokonserttikiertuettaan varmaankin.
Mihin uskoon se tuli? Kertooko se sitä.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 15:56"]
Mihin uskoon se tuli? Kertooko se sitä.
[/quote]
Voodoo- uskoon, tuolla Afrikassa.
Ei selviä jutusta mutta nyt sen nimi on Tauski bin Risto Salaamaleikum Peltonen.
Joku Jari Sillanpää tuli uskoon herättäisi myös mielikuvia.
TOIVON TODELLA, että on tullut uskoon ihan oikeasti eikä vain pelleile vakavalla asialla. Sillä jos pelleilee (niinkuin esim Nykänen ja Tukiainen) niin vielä entistäkin huononpaa menoa on tiedossa. Mutta kyllä moni murhamieskin on tullut IHAN OIKEASTI uskoon, eli Tauskinkin kohdalla se toki on mahdollista. Ei ole niin suurta syntiä, etteikö Jeesuksen veri sitä puhdistaisi...paitsi Pyhän Hengen pilkka jota ei anneta anteeksi.
Hahhah. Tauski muka lopettanut alkoholinkäytön ja löytänyt Jumalan.
Ainoa mitä se löytää, niin taas parin viikon kuluttua kunnollisen humalan :D
Antikristus näyttäytyy raamatun sanoin valkoisessa hohtavassa asussa koppalakki päässään.Näin itse antikristuksen unessa pihassani väkivaltatapauksen seurauksena ja joudun kamalaan paniikkiin sillä pelkäsin oikeasti vuoden päivät joutuvani kuolemaan.Tämä ei ole leikin asia.Jos herkkä ihminen joutuu väkivallan uhriksi,siitä on leikki kaukana.
Kun kerran ei ole kristusta, ei ole myöskään antikristusta. Ei tarvitse kenenkään pelätä kumpaakaan. :)
Uskooko hän siis Jeesukseen Kristukseen Vapahtajanaan?
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 16:39"]
Uskooko hän siis Jeesukseen Kristukseen Vapahtajanaan?
[/quote]
Hyvä kysymys. Uskoon kun voi hurahtaa milloin tahansa. Kristinuskossa kun tullaan uskoon niin useimmiten teot kertovat enemmän kuin sanat. Peltosen tapauksessa vain aika näyttää mihin uskoon kundi on sitten kääntynyt..
Ironista tässä on se että lastensa hylkääjä ja vaimonsa hakkaaja ja tanssityttöjä Gambiasta roudannut kelpaa muka Ev.lut.kirkkoon laulamaan kun taas suuri ja arvostettu taiteilija Vesku Loiri ei sinne kelpaisi???
Feikkaa koko jutun.