Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaalloista mustasukkaisuutta(ko)?

Vierailija
09.11.2013 |

hei kanssasisaret, 

olisin kysellyt mielipiteitänne mustasukkaisuudesta ja siitä, mikä on parisuhteessa normaalia ja mikä ei:

Olen seurustellut kohta vuoden ja parisuhde on vetelemässä viimeisiään - suurimmaksi osaksi miehen mustasukkaisuuden vuoksi. Minä pidän sitä äärimmäisen rasittavana, miehen mielestä hänellä on oikeus käyttäytyä siten, kuin käyttäytyy.

Lyhyesti: minä en ole ikinä antanut aihetta mustasukkaisuuteen ja mies väittää, että luottaa minuun sataprosenttisesti. Kuitenkin tilanne on niin, että jos käyn muutaman päivän työmatkoilla (joita on noin kerran kahdessa kuukaudessa) ja matkustan miesvaltaisessa porukassa, niin matkalta palattuani alkaa tenttaus. Kysymykset on laatua "ketä siellä matkalla oli? ONko se naimisissa? Käyttäytyikö ne asiallisesti? Kuka tämän kuvan on ottanut? Kenelle tässä kuvassa hymyilet? Kenen vieressä istuit?" jne. Tätä jatkuu monesti tuntikausia, vaikka pyydän monta kertaa lopettamaan. 

Minusta tämä on äärimmäisen rasittavaa... En tosiaankaan ole koskaan antanut aihetta mustasukkaisuuteen. Teen vain työtäni ja työmatkat kuuluvat siihen....

Lisäksi mustasukkaisuuskohtauksia tulee, kun joku miespuolinen ystäväni sattuu tykkäämään fb-kommenteistani :-(

Onko tämä normaalia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia.

Vierailija
2/2 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muulla tällaista?