Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka sinun työpaikallasi suhtauduttiin vauvauutiseen?

Vierailija
09.11.2013 |

Kertokaa kaikki kamalimmat ja parhaat kokemukset. 

T: rv 8+2 ja pelottaa kertoa, työpaikalla on yht. 3 työntekijää + pomo ja olen uusin tulokas, 3kk ollut vasta tuolla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainoa vakituinen sijainen, siis omaa ammattikuntaani. Kerroin pomolle viimeviikolla, koska tulevien listojen aikaan minulla on käynti Oysissa, aika ei vielä tiedossa. Työvuorot on. Pomo oli rehellisesti iloinen, halasi ja onnitteli. Muille en ole vielä kertonut. Minulla viikkoja nyt 9+. Toki kesä vaatii pomolta järkkäämistä, mutta eiköhän hän siihen jokun saa.

Vierailija
2/9 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönteisesti. Tietenkin! Pitää olla ammattitaidoton pomo, jos antaa mahdollisen närkästymisensä näkyä raskaana olevalle työntekijälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kenkää.

Vierailija
4/9 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 12:28"]

Sain kenkää.

[/quote]

Oikeasti?

ap

Vierailija
5/9 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit ensin kysyivät että saako onnitella ja onnittelivat sitten. Samoin pomoni. (Johtuu siitä että tiesivät kantani laskenhankintaan.) 

Kun kerroin suunnitelmistani, halusivat odottaa että lapsi on syntynyt ja sain sitten päättää koska palaan töihin. 

Lapsen synnyttyä sain muutamalta tutulta ja päälliköltä halauksenkin.

Vierailija
6/9 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olivat ensin ihan äimänkäkenä ja sitten hirveän innoissaan! : ) Pomo onnitteli ja monta kertaa sanoi, että et sitten rehki liikaa ja katotaan että saadaan sulle semmoset hommat, että jaksat hyvin! Johtuu osittain ehkä siitä, että mieheni on samassa firmassa ja tapasimme työpaikalla.. Joten ovat olleet kaikki sivusta seuraamassa sitä meidän suhdetta ja sitten vielä vauvauutinenkin : ) Toki sekin auttoi että pomolla itsellään kaksi poikaa ja yksi tytär.

Mutta aivan mahtava vastaanotto meillä. Kerroin rv 14, kaksi viikkoa ekan ultran jälkeen. Meidän työporukka n. 10 henkeä, päivittäin ei kaikki paikalla.

Että riippuu kai ihmisistä, mutta minun kokemukseni oli kyllä iloinen : ) Viime viikolla kävin vauvaa työpaikalla näyttämässä :)

Vierailija
7/9 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkään ei tarvitse murehtia velana :) :) :)

Vierailija
8/9 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 13:15"]

Tätäkään ei tarvitse murehtia velana :) :) :)

[/quote]

Jee! Oletpa onnekas!!

Vierailija
9/9 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo oli hieman yllättynyt (niinkuin minäkin :D), mutta aivan ihana suhtautuminen oli!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi