Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin 20-vuotiaat, olisitko kypsä avoliittoon?

Vierailija
09.11.2013 |

Vai koetko olevasi vielä liian nuori asumaan poikaystävän kanssa yhdessä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihmisestä kiinni onko valmis.

Moni tuon ikäisenä opiskelee ja muutenkin itsenäistä elämää aloittaa.

Toiset ovat valmiita.Minäkin olen jo 7 vuotta seurustellu jo mieheni kanssa.

Muutimme yhteen 17 minä ja 18mies vuotiaana naimisiin 18 minä ja 19 mies ja lapsemme saimme parikuukautta ennen 20 vuotis päivääni ja mieheni oli 21.
Minä itse koin olevani valmis ja olen varma että tein oikein ja nautin elämästäni.

Minusta jokaisen kannattaa miettiä mitä haluaa elämältä, koska nämä ovat isoja päätöksiä.

Jokainen elää elämänsä niinkun haluaa! :)

Vierailija
22/27 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollu, mutta vielä vähemmän mies. Selvisin sentään hengissä, pienillä kolhuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä kypsä olisi, mutta en todellakaan muuta kun viimein saa yksin olla! Olen suurperheestä, enkä ihan heti luovu tästä omasta rauhasta kun sen viimein olen saanut! Luksusta!

Olen tasan 20, yksin asunut nyt 2 vuotta ja aion vielä ainakin toiset 2 asua. Poikaystävä on ollut sama jo 4 vuotta, joten luulen tuntevani hänet tarpeeksi hyvin että yhdessä asuminen onnistuisi. En vain halua vielä luopua tästä yksinasumisen vapaudesta

Vierailija
24/27 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme yhteen nykyisen aviomieheni kanssa, kun olin 20-vuotias ja olin tuolloin valmis siihen. Yhdessä olemme olleet lähes 10 vuotta, yhdessä asuttu noin kahdeksan vuotta.

Vierailija
25/27 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme yhteen kun olin 18 ja mies 20v. Tässäpä sitä ollaan vielä 5 vuoden jälkeen, tosin eri paikkakunnalla nyt :) Oon jo työelämässä, mies kohta valmistuu ammattiin. 

Vierailija
26/27 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 v ja en todellakaan olisi. Oma identiteetti vielä monilta osin hakusessa ja halu kokeilla, nähdä ja mennä on kova. Veikkaan että kova koulu meikäläisellä edessä jos ja kun pitäisi yhteinen elämä jonkun kanssa aloittaa :)

Vierailija
27/27 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin nykyisen mieheni kanssa yhteen 18 vuotiaana. Keväällä tulee 25 yhteistä vuotta täyteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi