Tänään tulee leffa Hostel. Kannattaako katsoa?
Kommentit (22)
En tykännyt. Tuli lähinnä kuvottava ja huono olo siitä kidutuksesta.. Kesken jäi..
Telkun mukaan ei miltään ilmaiselta kanavalta ainakaan.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 18:21"]
miltä kanavalta?
[/quote]
Kutoselta, Telkun mukaan.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 18:24"]
Telkun mukaan ei miltään ilmaiselta kanavalta ainakaan.
[/quote]
Sori, korjaan, siis tuleekin kutoselta!! Miten missasin... klo 23
Katsoin sen telkusta joskus. Aluksi oli ihan kiinnostava juttu, odotin sen olevan jotain Christien Kymmenen pientä neekeripoikaa -tyyppistä hupia tai tarantinomaista taiteilua. Oli kuitenkin tosi äklöttävä leffa, kesken jätin. Pelkkää kidutuksesta nautiskelua.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 18:30"]
Katsoin sen telkusta joskus. Aluksi oli ihan kiinnostava juttu, odotin sen olevan jotain Christien Kymmenen pientä neekeripoikaa -tyyppistä hupia tai tarantinomaista taiteilua. Oli kuitenkin tosi äklöttävä leffa, kesken jätin. Pelkkää kidutuksesta nautiskelua.
[/quote]
Pölkky :D Miten voi edes kuvitella että Christien tyylistä olisi joku tällainen... Omassa genressään kyllä ihan katsottava, suosittelen.
kakkonen on musta jotenkin parempi, vaikka kyllä tänkin katsoo
Jos järkytyt tai ahdistut helposti niin ei kannata katsoa.
Itse olen aika herkkä ja katsomisen jälkeen näin paljon painajaisia. Koko elokuvasta jäi yököttävä ja ahdistunut olo.
Huomaa ettei mammat ole kauhuleffafaneja.. :D :D Ko. leffa on nimittäin yksi parhaista kauhuleffoista kautta aikojen!!! :) Jos tykkää kauhusta, niin EHDOTTOMASTI nähtävä leffa!!
En suosittele. Yksi kuvottavimmista ja - ihan oikeasti - jälkikäteen ahdistusta aiheuttavista elokuvista. En ymmärrä millainen sairas mieli pystyy tuottamaan tuollaisen käsikirjoituksen.
jos kokee viihdyttäväksi ihmisten kiduttamisen ja tappamisen katsomisen, niin hostel on hyvä.
Mä näin osan siitä joitain vuosia sitten ja edelleen tulee tosi ahdistunut olo kun ajattelenkin sitä. Hyi hitto, miten kukaan voi nauttia tuollaisen katsomisesta? Ihan sairas elokuva ja mikä sairas mieli on pystynyt käsikirjoittamaan tuollaisen jäätävän elokuvan?
Mä näin osan siitä joitain vuosia sitten ja edelleen tulee tosi ahdistunut olo kun ajattelenkin sitä. Hyi hitto, miten kukaan voi nauttia tuollaisen katsomisesta? Ihan sairas elokuva ja mikä sairas mieli on pystynyt käsikirjoittamaan tuollaisen jäätävän elokuvan?
Olen kauhufani, mutta en tämän nimenomaisen genren. Leffa oli suoraan sanoen tylsä. Parhaimmillaankin ehkä vain hivenen ällöttävä. Joten eipä maksa vaivaa katsoa.
Tuli tosiaan ihan vähän aikaa sitten, ja sitäkin ennen muutamaan otteeseen, tulee vähän väliä. Itse odotin jotain vähän älykkäämpää tai yllättävämpiä juonenkäänteitä lopulta, sillä lässähti loppua kohden. Mutta genressään ihan katsottava.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 20:38"]
Huomaa ettei mammat ole kauhuleffafaneja.. :D :D Ko. leffa on nimittäin yksi parhaista kauhuleffoista kautta aikojen!!! :) Jos tykkää kauhusta, niin EHDOTTOMASTI nähtävä leffa!!
[/quote]
Kauhuleffafaneja voi kyllä olla, mutta Hostel ei ole mikään kauhuleffa. Se on sairasta silpomista, ei kauhua. Tyystin toinen genre kyseessä.
Jos tykkää gore-tyylisestä kauhusta. Mä tykkään, oli loistava leffa !