Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku lentänyt Moskovan kautta turkkiin

Vierailija
09.11.2013 |

Lennämme siis Moskovan kautta antaliaan ja minua kyllä lähestulkoon pelottaa tämä reitti. Onko joku muu lentänyt tämmöistä reittiä sinne? Otimme äkkilähdön ihan muutamanpäivän varoajalla joten ei ollut muuta vaihtoehtoa. venäjällä vaihtuu kone russian airlinesin koneeseen. minkähänlaisia ne ovat?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan millään venäläisten koneella lentäis ollenkaan

Vierailija
2/8 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lentänyt kerran pakosta Moskovan kautta Istanbuliin. Olin siis ostanut liput Air Balticilta Turku-Riika-Istanbul. Turun lento oli myöhässä, joten myöhästyin Istanbulin koneesta Riiassa. Pakottivat minut ja viisi muuta lentämään Moskovan kautta, muuten meidän olisi pitänyt itse maksaa uudet liput. Oli kokemus, jota en halua toistaa! Aivan järkyttävää! Moskova-Istanbul välin olimme varmoja, että emme pääse ehjinä perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ja tämä oli vuonna 1985 eli ilmassa vaappui ikivanha neuvostoliittolainen propellikone. Ihan ei ollut vuohia penkin alla, mutta melkein. Hengissä selvittiin. Nykyisin ei tarvita sen kummempaa uskallusta.

Vierailija
4/8 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on Aeroflot Russian Airlines, niin he lentävät nykyään ihan länsimaisella konekalustolla. 

Silti... Moskovan kautta Turkkiin? Taisitte saada tosi halvat liput. 

Vierailija
5/8 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 18:26"]

Olen. Ja tämä oli vuonna 1985 eli ilmassa vaappui ikivanha neuvostoliittolainen propellikone. Ihan ei ollut vuohia penkin alla, mutta melkein. Hengissä selvittiin. Nykyisin ei tarvita sen kummempaa uskallusta.

[/quote] Ha, ha, meidan lennolla oli kanakoppi!

Vierailija
6/8 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että itse en ikinä lentäisi millään russian airlinesilla turkkiin, vaikka saisin kympillä liput... Mukavaa matkaa teille kuitenkin! :)

Vierailija
7/8 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo.

Venäläisissä koneissa on usein ydinreaktori siellä matkustamossa, joten kannattaa varoa. Ne joskus vähän falskaa.

Vierailija
8/8 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mitä retardeja. Tai provojahan nuo taitaa olla, mutta silti.

Kansainvälisen rankingin mukaan esim. venäläiset Transaero ja Aeroflot ovat turvallisempia kuin sellaiset yhtiöt kuin Air France, American Airlines, US Airways...

http://www.jacdec.de/jacdec_safety_ranking_2012.htm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan