Romanttinen lässytys
Miksi jotkut miehet lässyttävät naiselleen siirappisesti? Itse en kestä sitä yhtään! En halua olla kenellekään mikään pupu tai mussukka, argh! Niin lapsellista ja sappi kiehuu lujaa. Anteeksi avautuminen ja kiitos! :)
N34
Kommentit (10)
Minustakin olisi parempi että ne tunteet osoitetaan teoilla eikä lässyttämällä. Eksäni harrasti tuota lässyttämistä, mutta kohteli minua teoillaan ja tekemättä jättämisillään kuin paskaa.
Olisi kiva kun pääsi lässyttämään.
-Mies 28v-
Yäk, näin tänään kaupassa sellaisen "hienon" pariskunnan, jotka menivät kaupassa käsikädessä koko aika. Mies vähän väliä pussaili sitä naista ja lässytteli sille... Siis, oikeesti, miten keneenkään naiseen voi tehota sellainen lässytys?! Kyllä mies saa romanttinen olla, mutta sillai että näkyy jokapäiväisissä arkisissa asioissa, teoissa. Ja kun sanoo rakastavansa, niin sanoo sen kuin mies, eikä puhu kuin lapselle lässyttäen.
Varmaan koska jotkut naiset odottavat sitä ja joillekin naisille toimii sellainen "kulta" ja "mussukka" joka toisessa lauseessa. Itse kans en ole tottunut siihen. Jotenkin odotan, että mies taas osaa kertoa välittävänsä mutta tuolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 18:28"]Olisi kiva kun pääsi lässyttämään. -Mies 28v-[/quote]
Taaskaan et kyllä tiedä mistä puhut.:)
Koittakaa myös ymmärtää miehiä. Niiden maailma on niin kova eikä ne saa olla töissä tai kavereidensa seurassa pehmoja, niin parisuhde ja perhe on ainakin osalle ainoo paikka, jossa voi lässyttää ja olla tunteellinen.
Koska naiset ovat läheltä niin suloisia ja hentoja, että vaikea puhua normaalisti ja ääni sekä sanat meinaa 'pehmetä' väkisin.
Uskon siinä olevan samaa efektiä kuin siinä, että moni nainen lässyttää vauvoille. Sinänsä outoa, että tuollainen puhe ei ole maskuliinista eikä sen siten lähtökohtaisesti pitäisikään viehättää naisia.
En tiedä....ei mua viehätä pätkääkään.Rakkaudentunnustus on eri asia, mutta sekin täytyy tulla "oikein"....Semmonen mörähdys hellän hetken jälkeen tai hellä silittely... :)
Essolla olisi rekkamiehiä ikkunapöydässä. Ei lässytetä. Tervetuloa tutustumaan.