Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaluokkalainen ja heti psykologille

Vierailija
16.09.2020 |

Motorisia vaikeuksia kuulemma. Onko normaalia että heti psykologille kun koulua käyty muutama viikko?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä motoriset vaikeudet johtuu ja mitä kaikkea ne on?

Vierailija
2/7 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma ettei ole aiemmin huomattu edim edkarissa tai neuvolassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarukset oppineet lukemaan ennen eskarivuotta mutta olivat kiinnostuneita asiasta. Tätä yhtä ei ole pätkääkään ikinä kiinnostanut opiskeluasiat niin siksi ei niin taitava. Onko tää vaan nykyään heti tapa mennä psykologille?

Vierailija
4/7 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma ettei ole aiemmin huomattu edim edkarissa tai neuvolassa.

Kynäotteesta on ollut eskarissa puhe et hankalaa ku vasuri. Toimintaterapeutti ei mitään ihmeellistä siitä ajatellut keväällä. Tuntuu et nopeeta reagointia kun tosiaan kynäotteen takia heti toimintaterapiaan ja nyt parin kouluviikon jälkeen psykologille. Siis tosi hyvä niin et puututaan ja onneks on kunnalla varoja näin hyvään huolenpitoon.

Ap

Vierailija
5/7 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika joutui, tai pääsi, aikoinaan pari kuukautta koulua käytyään koulupsykologille kun opettaja huolestui levottomuudesta. Siitä alkoi tutkimukset ja sai lopulta adhd diagnoosin. Eskarissa ja päiväkodissa oli aina ollut vain "villi". Alkuun muistan hieman loukkaantuneeni tuosta psykologille lähetyksestä mutta oikeastihan se oli positiivinen juttu jota kautta lapsi sai apua ja tukea haasteisiinsa. Nyt oma poikani on jo yläkoulussa ja koulu sujuu pääasiassa hyvin.

Vierailija
6/7 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kummallakaan lapsella ei ole ns kynäotetta. Eikä ole mullakaan.

Kukaan ei ole ikinä reagoinut.

Vierailija
7/7 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kummallakaan lapsella ei ole ns kynäotetta. Eikä ole mullakaan.

Kukaan ei ole ikinä reagoinut.

Ei ole mullakaan. Osaan kyllä opettaa sen hoitolapsille, mutta itse en osaa sitä käyttää. Mulle on siitä huomautettu, vaikka hyvin osaan kirjoittaa omalla otteellani. Musta joku kynäote on saanut ihan liian suuren huomion. Sittten, jos mikään ei suju väärällä otteella, niin siihen voisi puuttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme