Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

työttömyys ohi

Vierailija
09.11.2013 |

Hei vaan kaikki. Olen tänne palstalle joskus kommentoinut työttömyys ketjuihin ja kertonut omasta tilanteestani. Olen siis ollut työttömänä lähes vuoden lukuunottamatta yhtä pätkää kesällä. Olen kommentoinut nykytilanteen vaikeutta ja sitä kun työttömiä haukutaan laiskoiksi ja kehotetaan menemään töihin vaikka siivoamaan ja kauppaan. Itse olin aktiivinen työnhakija ja hain siivous töitä, kaupan alan töitä ja ihan mitä vaan mistä uskoin suoriutuvani. Hain myös oman alani töitä tietysti. Nyt sitten eilen tärppäsi, kun pitkän rekrytointiprosessin päätteeksi allekirjoitin työsopimuksen vakituiseen työpaikkaan. Olo on uskomaton ja olen niin tyytyväinen itseeni ja onnellinen ja helpottunut. Kyllä Onni voi kääntyä hetkessä. Tänä vuonna tulee sittenkin joulu! Tsemppiä kaikille aktiivisille työnhakijoille, toivon todella, että onnenne kääntyy!

t.A

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, tämä on ihana kuulla! Onnea ja menestystä uuteen työhön!

Vierailija
2/2 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! Itsellä ihan samanlainen tausta, lähes vuosi työttömyyttä takana ja viime viikolla allekirjoitin työsopparin vakituisesta työpaikaista. Rohkaisen teitä kaikkia työttömiä yrittämään sitkeästi ja uskomaan omiin unelmiin, kaikki voi muuttua hetkessä. Ikinä ei saa luovuttaa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla