Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eihän teidän mies ole näin vittumainen??

Vierailija
09.11.2013 |

Kun annan pusun huulille, hän kysyy onko hampaissani reikiä? Tietää hyvin ettei mulla ole mutta hänellä on. On bakteerikammoinen suuhygienian suhteen. Miten tälläisestä voi edes kehkeytyä läheisyyttä, kun nyrpistä nenää muutenkin kun yritän suudella? Sitten haistelee nenällään kun ollaan lähekkäin ja puhun. Vittumaista käytöstä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ota vakavasti sun kammoa. Luulee sitä vitsiksi huoh typerä ukko

Vierailija
2/7 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten bakteerikammoinen voi pitää hampaansa reikäisinä? Jos vielä v*ttuilee sinulle rei'istä hampaissa, sano hänelle, että todennäköisesti hän haistaa oman halitosinsa, joka muhii siinä reikäisessä hampaassa. Kohta ukko saa verenmyrkytyksen ja kuolee ihan vain sen vuoksi, että ei viitsi pitää huolta hampaistaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumppaa se heti. Tollainen vaan pahentuu iän myötä, saattaa myös olla tekosyy ettei halua läheisyyttä. 

Lukiko noi ekat tän aloituksen eri tavoin kuin minä?

Vierailija
4/7 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä olisi tuollaisen miehen kanssa päivääkään, lähtisin heti menemään jos sanoisi mulle jotain suutelemiseen ja hammashygieniaan liittyvää. Tulisi kauhea myötähäpeä moisen ukon takia.

Vierailija
5/7 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun henki selvästi haisee. Sitä ei itse huomaa! Hoida asia jollain raikasteella.

Vierailija
6/7 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haise, ukko vaan suutaan pieksää, se on narsisti ja jollain tavoin pitää aina olla alistamassa.Kun ei muuta keksi niin tämäpäs onkin ratkaisu. Esim. on sanonut että mun päätä tärisee (no aika paha!!!) tai että mulla on aatamin omena (huh huh!!). Mitähän vielä keksiikään...mulle ei tulis mieleenkään sanoa jtk noin pahaa toiselle, en edes ilkeäisi.

Ap

Vierailija
7/7 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä?

Naiset itse on varsinaisia tiukkapipoja sen hygieniansa kanssa. Saati jos yhdenkään naukun ottaneena tulee pussailemaan niin akka nyrpistelee.

Sitten ette kestä jos mies sattuukin olemaan se nyrpistelijä. HUOH

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi