Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalan vaikea lohduttaa ystävää :(

Vierailija
09.11.2013 |

Ystävä ihan rikki. En täällä sen enempää syitä kerro, mistä kyse, mutta ensimmäisen kerran minulla tilanne, kun lohduttamisesta ei tuntunut tulevan yhtään mitään :(

Olin läsnä, kuuntelin, halasin, tarjosin nenäliinoja ja olkapäätä. Yritin lohduttaa parhaani mukaan, mutta ystävä niin shokissa jotenkin, että kaikki mitä sanoin, hän dumppasi roskakoriin.

Mikään ehdotus tai sanomiseni ei ollut hyvä, mistään ei tule mitään, eikä elämässä ole toivoa. 

Olin niin hämilläni ja niin epätoivoinen toisen pahan olon takia :( 

Pahimmalta tuntui, kun ystäväni vihastui minulle, kun en pystynyt enempää auttamaan. 6 tuntia kuuntelin häntä ja olin tukena. Sitten piti jo rientää kotiin lasten luokse ja päästää lastenhoitaja kotiin. Tein parhaani, enempään en pystynyt. Se ei riittänyt.

Johtuukohan tuo käytös vain siitä, että ystäväni oli shokissa? Mitä voin vielä tehdä? Huoli on suuri.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen vaikea vastata, kun ei ole hajuakaan kaverin ongelmasta.

Jätetty, petetty, avioero, sairaus, kuolema, abortti, keskenmeno...??

Vierailija
2/4 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo siltä kuulosta, että juuri muuta pystyis tekemään. Et sä sitä kaverin surua pysty ottamaan pois, korkeintaan helpottamaan kuuntelemalla. Toivottavasti se kelpaa kaverillesi. Ehkä hänellä oli niin paha olo että halusi raivota ja arveli sinun ystävänä kestävän sen (mikä ei tarkoita, että sitä pitäisi jatkuvasti jaksaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kuollut eikä kukaan ole kuolemassa. Ketään ei ole satutettu fyysisesti. Jotain sellaista, josta selviää kyllä ajan kanssa. Enempää en voi sanoa.

-ap-

Vierailija
4/4 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kerta voi yhtään valaista niin vaikea antaa vinkkejä. Annat sitten ajan kulua.

Seuraat tilannetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi